تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۱۷
۰
plusresetminus
نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری:

دشمن ادامه دهد سیلی محکم‌تری می‌خورد

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: اگر دشمن بخواهد ادامه دهد نیروهای مسلح کشور حتماً این‌بار سیلی محکم‌تری به آن خواهند زد.
دشمن ادامه دهد سیلی محکم‌تری می‌خورد
به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «راه آرمان» عصر امروز مردم کرمان با حضور در گلزار شهدای کرمان  و در کنار مزار شهید قدس حاج‌قاسم سلیمانی در حمایت از اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم کودک‌کش صهیونیستی تجمع و به شادی پرداختند.

در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین امان‌الله علیمرادی نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: به‌ لطف پروردگار وعده صادق رهبر انقلاب محقق شد و سیلی وعده داده بر رژیم صهیونیستی نواخته شد.

وی ادامه داد: جشن باشکوه مردم شریف کرمان در جوار مزار شهید سلیمانی را جهان ببیند، دوستان شاد و دشمنان سرافکنده و خوار گردند باید دانست که آن‌چه در این حملات واقع شد تنها پاسخی بر چند اقدام این رژیم صهیونیستی و نه همه جنایات او، بود.

علیمرادی افزود: در ۱۳ فروردین‌ماه رژیم کودک‌کش صهیونیستی خطای بزرگی مرتکب شدند و آن حمله بر اماکن دیپلماسی ایران در دمشق بود، حمله به کنسولگری ایران در سوریه حمله به خاک ایران بود، از این جهت لازم بود مقام معظم رهبری دستوری تنبیه دهد، او این وعده را داد و خوشبختانه بیش‌تر از انتظار محقق شد.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: ملت ایران و مردم شریف کرمان دست توانمند نیروهای مسلح ایران و سپاهیان اسلام را می‌بوسند چرا که دست خدا بالای دست آن‌هاست اما اگر دشمن بخواهد ادامه بدهد نیروهای مسلح کشور حتماً این‌بار سیلی محکم‌تری به آن خواهند زد.

وی تاکید کرد: به دنیا و به‌ویژه دولت‌های اسلامی اعلام می‌کنیم ببینید عزت ملت ایران را که در برابر رژیم مستکبر ایستاده است و سیلی می‌نوازد چرا که این ملت به وعده صادق الهی اعتماد کرده است و هرکس خدا را یاری کند یقیناً خدا او را یاری خواهد کرد.

انتهای خبر/ پسند

  https://armanekerman.ir/vdcjyyevtuqexxz.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین