تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۵۴
۰
plusresetminus
مربی تیم فوتبال مس کرمان پس‌از پیروزی دو بر صفر این تیم برابر شهرداری آستارا ابراز امیدواری کرد که شکست‌ناپذیری تیم مس با پیروزی‌های آتی کامل شود.
شکست‌ناپذیری مس را با برد کامل می‌کنیم
به گزارش سرویس ورزشی پایگاه خبری «راه آرمان» به نقل از روابط عمومی باشگاه مس؛ وحید فاضلی در پایان این بازی گفت: جا دارد در همین ابتدا یک خسته نباشید به بازیکنان تیم خود بگوییم که در این مسابقه کاملاً هدفمند و هوشیار بازی کردند و از اول بازی می ‌انستند به‌دنبال چه چیزی هستند و به بهترین شکل برنامه‌ها را در زمین پیاده کردند.

وی افزود: درصدد بودیم در همان ۱۵ دقیقه ابتدایی بازی با زدن گل کار را در دست بگیریم که خوشبختانه به این هدف مهم با شوت عکاشه دست پیدا کردیم و در ادامه بازی نیز گل دوم را به ثمر رساندیم و علاوه بر این‌ها خلق موقعیت بسیار خوبی در این بازی داشتیم که نشان می‌داد در کنار برنامه‌های دفاعی، ساختار تهاجمی تیم نیز به‌خوبی کار خود را انجام می‌دهد.

مربی مس کرمان با بیان این‌که در این بازی برای اولین بار تمامی نفرات تیم بدون مصدومیت و محرومیت در اختیار کادر فنی بودند، گفت: به‌هرشکل وضعیت قوانین نقل و انتقالاتی اجازه نداد که ما لیست بزرگ‌سالان خود را کامل کنیم و همین کمبود نفرات سبب شد که در زمان مصدومیت و محرومیت دست تیم بسته بماند اما خوشحالیم که نفرات جوان تیم مثل بهزادی به شکلی عالی در ترکیب تیم جا افتادند.

فاضلی بیان کرد: هم‌چنین غیبت چند هفته‌ای بازیکنی مثل وزیری‌پناه به‌دلیل مصدومیت به‌هرشکل می‌تواند برنامه‌های هجومی هر تیمی را تحت‌تاثیر قرار دهد اما امیدواریم که در بازی‌های پیش‌رو بازهم ترکیب کامل نفرات را در اختیار داشته باشیم.

فاضلی با تشکر از حمایت هواداران در این بازی گفت: هواداران خون‌گرم و وفادار تیم مس کرمان در طول این هفته مایه دل‌گرمی و روحیه ما بودند و خوشحالیم که در این بازی توانستیم لطف آن‌ها را با کسب سه امتیاز جبران کنیم.

وی با بیان این‌که مس در ۲۱ هفته اخیر تنها سه شکست را پذیرفته و از این حیث عملکردی عالی در لیگ یک برجای گذاشته است، افزود: این شکست‌ناپذیری را در هفته‌های پیش‌رو باید مثل برد امروز و یا برد خانگی بازی قبل کامل کنیم تا به هدف خود در کسب بهترین رتبه در این فصل دست پیدا کنیم.

مربی مس کرمان از داور بازی تشکر کرد و افزود: قضاوت خوبی شاهد بودیم و فقط برروی یک صحنه معتقدیم که داور باید برای ما پنالتی اعلام می‌کرد که به‌هرشکل باید صحنه را مجدداً مورد بررسی قرار بدهیم.

انتهای خبر/ پسند https://armanekerman.ir/vdchivnzw23nkkd.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین