تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۸
۰
plusresetminus
کرمانی‌ها از «وعده صادق» می‌گویند؛

شادی، شکر و بوسیدن دست رزمندگان

کرمانی‌ها شاد از اقدام تلافی‌جویانه نیروهای مسلح ایران علیه رژیم صهیونیستی خدا را شکر می‌کنند و به گفته خودشان بر دستان رزمندگان بوسه می‌زنند.
شادی، شکر و بوسیدن دست رزمندگان
به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «راه آرمان» چند روزی است که خبر اقدام تلافی‌جویانه ایران از رژیم کودک‌کش صهیونیستی به‌عنوان مطرح‌ترین خبر در عرصه جهانی نقل‌به‌نقل می‌چرخد.

هر کس اظهارنظری می‌کند و در خصوص این اقدام مقتدرانه سپاه به بررسی و تحلیل می‌پردازد، از‌این‌رو تصمیم گرفتم تا در جمع مردم دیار کریمان بروم و با آن‌ها در این رابطه به گفتگو بنشینم.

مقصد را یکی از پارک‌های کرمان به‌نام پارک «شهید» انتخاب کردم، وارد پارک که شدم، چشم چرخاندم، در کنار هم ایستاده بودند دو پسر نوجوانی‌که به‌نظر می‌رسید تقریبا ۱۸ سال سن داشته باشند.

به آن‌ها که رسیدم، پرسیدم، اهل خبر هستید؟ هر دو چشم برگرداند، یکی از آن‌ها لبخند زد و گفت: اگر اهلش هم نباشیم این خبر دیگر شنیدنی بود.

از نیروهای مسلح ایران تشکر می‌کنیم
در ادامه بیان کرد: خوشحالیم، خوشحال آن‌هم به‌خاطر این‌که جواب وقاحت‌های صهیونیست‌ها باید داده می‌شد، در بین نزدیکانم برخی می‌گفتند جوابی داده نمی‌شود اما اکنون این اقدام نشان‌داد که جواب خوبی برای گفتن داریم.
 
از دوست کناری‌اش که صحبت‌هایمان را گوش می‌داد، پرسیدم نظر شما چیست؟ پاسخ داد: فکر می‌کنم نه تنها من بلکه همه کسانی‌که ایران را دوست دارند، خوشحال شدند همه ما از نیروهای مسلح ایران تشکر می‌کنیم و دست‌شان را می‌بوسیم.
 
از آن‌ها که جدا شدم، مادری را دیدم که دست دختر کوچکش را در دستش گرفته بود، به سمتش رفتم و پرسیدم شما خبر اقدام تلافی‌جویانه ایران علیه رژیم کودک‌کش اسرائیل را شنیده‌اید؟ پاسخ داد: بله، کسی نیست که نشنیده باشد.

ما مادران ایرانی از اقدام مقتدرانه سپاه دفاع می‌کنیم
از او پرسیدم چه احساسی داشتی و چه نظری در رابطه با این اقدام داری؟ جواب داد: من مادر هستم، وقتی آن جوان فلسطینی بیان کرد که امشب بعد از ۱۹۰ شب، در آسمان غزه جنگنده وجود ندارد، گریستم.

وی ادامه داد: یک لحظه به مادران و کودکان غزه فکر کردم، این‌که آن‌ها چه شب‌های سختی را پشت‌سر گذاشته‌اند، فقط خدا می‌داند که در محله زندگی‌مان در تمام ماه رمضان امسال ختم قرآن برای آزادی فلسطین خواندیم و برای‌شان دعا کردیم تا سایه جنگ از سرشان کم شود.

این مادر کرمانی توضیح داد: من و همه مادران ایرانی از اقدام مقتدرانه سپاه دفاع و برای رزمندگان اسلام دعا می‌کنیم.

ایران از حق خودش دفاع کرده است
از او خداحافظی کردم ،در ادامه سه دختر جوان را دیدم که با یکدیگر در حال گفتگو بودند، از آن‌ها هم خواستم که زمانی را اختصاص بدهند تا از آن‌ها در خصوص اقدام مقتدرانه سپاه سوال بپرسم، یکی از آن‌ها گفت: اتفاقاً با یکدیگر در مورد همین موضوع صحبت می‌کردیم.

نامش سمانه بود، معتقد بود که کار بسیار درستی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران انجام داده‌اند، وی بیان کرد: همین کشورهایی که این اقدام ایران را محکوم کرده‌اند اگر کشوری به سفارت‌شان در جایی از این دنیا آسیب می‌رساند، واقعاً سکوت می‌کردند؟ ایران از حق خودش دفاع کرده و ما به‌عنوان مردم این کشور از تصمیم‌گیرندگان این اقدام تشکر می‌کنیم و مطمئن باشند که مردم ایران پشت این اقدام ایستاده‌اند و حامی نیروهای مسلح هستند.

همه سربه‌سر تن به کشتن دهیم / از آن به که ایران به دشمن دهیم
در ادامه، یکی دیگر از دختران که خودش را زهرا  ملایی معرفی کرد، گفت: اگر جنگ شود من حاضرم جانم را در راه این کشور بدهم، شک نکنید.
 
وی بیت شعری خواند و گفت: همه سربه‌سر تن به کشتن دهیم / از آن به که ایران به دشمن دهیم؛ مطمئنم هر کس با هر نگاه و پوششی که در ایران است، از این حمله خوشحال و از این کار دفاع می‌کند البته اگر با واژه وطن و وطن‌پرستی آشنا باشد.
 
انتهای خبر/ پسند
 
 
 
 
 
 
  https://armanekerman.ir/vdcdsz0foyt0oo6.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین