تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۱۷
۰
plusresetminus
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان فاریاب؛

سپاه و بسیج همیشه یاری‌گر مردم هستند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان فاریاب گفت: سپاه و بسیج در همه صحنه‌ها در کنار و یاری‌گر مردم هستند و خواهند بود.
سپاه و بسیج همیشه یاری‌گر مردم هستند
 
به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «راه آرمان»؛  محمود بهبودی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان فاریاب در گفتگو با خبرنگار راه آرمان از آماده‌باش کامل نیروهای سپاه و بسیج در این شهرستان جهت مقابله با سیل و حوادث احتمالی در جریان بارندگی اخیر خبر داد و گفت: باتوجه‌به هشدار و اعلام وضعیت قرمز هواشناسی در جنوب استان کرمان و شهرستان فاریاب، نیروهای سپاه و بسیج از چند روز قبل در حال بررسی و شناسایی نقاط در معرض خطر سیل شهرستان هستند و طبق جمع‌بندی این نقاط پس از شناسایی در اختیار ستاد بحران شهرستان قرار گرفته‌اند و اقدامات پیشگیرانه انجام شده است.

بهبودی بیان کرد: سپاه و بسیج در همه صحنه‌ها در کنار و یاری‌گر مردم هستند و خواهند بود، در شهرستان فاریاب هم از این قاعده مستثنی نیستند، همه بسیجیان و پایوران شهرستان در آماده‌باش کامل به‌سر می‌برند.
 
وی افزود: باتوجه‌به اینکه از قبل این بارندگی‌ها پیش‌بینی شده بود، ما با برگزاری جلسات قرارگاهی در سطح ناحیه، حوزه و پایگاه‌ها از قبل تمهیدات لازم را اتخاذ کرده و بیش‌از ۶۰ پایگاه مقاومت خواهر و برادر ، سه گردان امام علی(ع)، بیت‌المقدس و کوثر را آماده‌باش کامل داده‌ایم و تجهیزات مورد نیاز را در اختیارشان گذاشته‌ایم‌.
 
فرمانده سپاه شهرستان فاریاب تصریح کرد: با رایزنی با بخش خصوصی در شهرستان بیش‌از پنج لودر و ۳۰ کامیون در نقاط مختلف شهرستان آماده خدمت‌رسانی به مردم در‌صورت بروز سیل و حادثه هستند.
 
وی گفت: برای سهولت کار و برنامه‌ریزی دقیق و مناسب شهرستان را به چهار بلوک تقسیم و بسیجیان و پایوران را تقسیم‌بندی و مأمور به خدمت‌رسانی کرده‌ایم.

 بهبودی اظهار کرد: بیش‌از ۳۵ گروه‌ جهادی خواهر و برادر در شهرستان همراه با تجهیزات مورد نیاز با آمادگی کامل آماده خدمت‌رسانی به مردم درصورت بروز سیل هستند که سه گروه جهادی آماده پخت و پز و توزیع بین آنها هستند و سایر گروه‌های جهادی به کمک‌رسانی و خدمات دیگر خواهند پرداخت.
 
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان فاریاب در پایان بیان کرد: سپاه و بسیج در کنار ستاد بحران شهرستان آماده هرگونه همکاری و مساعدت درصورت بروز سیل و حادثه خواهد بود.

انتهای خبر/ م
https://armanekerman.ir/vdcc0xqsi2bq008.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما