تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۵
۰
plusresetminus
در پی بارندگی‌های شدید در کرمان صورت گرفت؛

تماس‌ تلفنی وزیر کشور با استاندار کرمان

وزیر کشور در تماس تلفنی با استاندار کرمان که از دوشنبه در جنوب این استان حضور دارد، وضعیت بارندگی و سیلاب در این منطقه را جویا شد.
تماس‌ تلفنی وزیر کشور با استاندار کرمان
به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «راه آرمان» به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری کرمان صبح چهارشنبه اعلام کرد: در پی بارش‌های اخیر که منجر به سیلاب در برخی نقاط استان کرمان و ایراد خسارت مالی به تعدادی از هم‌وطنان شد، احمد وحیدی وزیر کشور طی تماس تلفنی با محمدمهدی فداکار استاندار کرمان در جریان آخرین وضعیت امدادرسانی در شهرستان‌ها، بخش‌ها و روستاهای درگیر با مشکلات ناشی‌از سیلاب در این استان قرار گرفت.

بازدید استاندار کرمان از مناطق درگیر سیلاب
طبق این گزارش، استاندار کرمان هم‌چنین شامگاه سه‌شنبه از چند نقطه در معرض سیل در منوجان نیز بازدید کرد.

وی در بازدید و بررسی چند نقطه در معرض سیل شهرستان منوجان از جمله پل عباس‌آباد و سیل‌بند طالقان افزود: ۴۸ کیلومتر لایه‌روبی رودخانه‌ها در حوزه استحفاظی شهرستان منوجان در سال گذشته انجام شده و با این اتفاق با وجود اینکه بیش‌ترین بارش را در منوجان داشتیم، اما شاهد کم‌ترین خسارت هستیم.

استاندار کرمان تصریح کرد: مسئولان کشور نیز پیگیر اوضاع استان و جنوب کرمان هستند و وزیر کشور از طریق تماس تلفنی جویای وضعیت منطقه بود.

وی با اشاره به استفاده از ظرفیت‌های استان برای مدیریت هرچه بهتر بارندگی در جنوب استان اظهار داشت: یکی از کارهای مهم و مؤثر انجام شده در سال گذشته، راه‌اندازی پل «دهنو» بود که موجب تسهیل راه ارتباطی ۳۰ روستا شد و هم‌اکنون نیز تردد به‌خوبی در حال انجام است.

فداکار هم‌چنین از رودخانه چغوکی شهرستان منوجان بازدید کرد.

وی در ادامه با حضور در روستای ماه‌کنگان و ادای احترام به شهدای گمنام در این منطقه گفت: ماه‌کنگان سال گذشته هنگام‌ وقوع سیل به‌زیر آب رفته بود و خساراتی به‌بار آورد، اما به‌واسطه احداث سیل‌بند خوشبختانه در سال جاری هیچ مشکلی به‌وجود نیامده است.

انتهای خبر/ پسند https://armanekerman.ir/vdcamwn6o49nyy1.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین