تاریخ انتشار :شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۹
۰
plusresetminus
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی:

نیروهای انقلابی مجلس دوازدهم به‌دنبال وحدت باشند

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس گفت: نیروهای انقلابی مجلس دوازدهم باید منفعت ملی را در نظر بگیرند و اختلافات را کنار بگذارند و منافع ملی را بر منافع گروهی ترجیح دهند.
نیروهای انقلابی مجلس دوازدهم به‌دنبال وحدت باشند
به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ محمدصالح جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به «لزوم حفظ وحدت جبهه انقلاب در مجلس دوازدهم»، گفت: حل مسائل و مشکلاتی که اکنون مردم با آن رو‌به‌رو هستند در سایه وحدت، هم‌دلی و داشتن راهبردهای اساسی رقم می‌خورد.

وی افزود: امسال که رهبری شعار سال را جهش تولید با مشارکت مردم انتخاب کردند باید مسئولان ریل‌گذاری صحیح انجام دهند. این ریل‌گذاری نیاز به وحدت نیروهای انقلابی دارد.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: دولت موظف است که در حوزه تولید بخش سهام‌داری را تقویت کند. این امر در سایه اهتمام مجلس و حفظ وحدت طیف‌های مختلف حاضر در مجلس محقق خواهد شد.

جوکار با بیان اینکه وحدت نیروهای انقلاب در سایه تعامل رخ خواهد داد، گفت: انقلابی‌ها باید به نقاط مشترک بپردازند و از دامن زدن به موارد اختلافی اجتناب کنند. اختلافات معمولاً در روش یا سلیقه است که با تعامل می‌توانند به درک مشترکی دست یابند. امکان دستیابی به گفتمانی که مورد قبول همه نمایندگان مجلس دوازدهم باشد وجود دارد.

وی عنوان کرد: باید فراکسیون نیروهای انقلابی در مجلس دوازدهم تشکیل شود. این فراکسیون می‌تواند در بهبود روابط میان نیروهای جبهه انقلاب موثر باشد. فراکسیون انقلاب اسلامی موجب دستیابی وحدت نظر و عمل خواهد شد. این فراکسیون باید متشکل از همه گروه‌های اصولگرا و انقلابی باشد. این مهم‌ترین اقدام برای رسیدن به توافق و تفاهم است.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: اختلاف به‌نفع ملت و کشور نیست. منتخبین مجلس دوازدهم باید منفعت ملی را در نظر بگیرند. اگر منافع ملی به‌لزوم وحدت‌نظر حکم کند، باید اختلافات را کنار بگذاریم و منافع ملی را بر منافع گروهی ترجیح دهیم.

منبع: فارس

انتهای خبر/م https://armanekerman.ir/vdchivnz623nkmd.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما