تاریخ انتشار :سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۱۴
۰
plusresetminus
عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی:

اقدام نیروهای مسلح نشان داد ظلم پایدار نمی‌ماند

عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی گفت: اقدام هوشمندانه نیرو‌های مسلح ما برای رژیم صهیونیستی، آمریکا و متحدانش پیامی داشت که ظلم پایدار نمی‌ماند.
اقدام نیروهای مسلح نشان داد ظلم پایدار نمی‌ماند
به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ شیوا قاسمی پور عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی در ارتباط با حمله سپاه پاسداران به مراکز نظامی و پایگاه‌های هوایی رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی اظهار کرد: آن‌ها باید بدانند هر کنشی، با واکنشی روبه‌رو خواهد شد و هر اقدام نسنجیده‌ای قطعاً با واکنش طرف مقابل هم روبه‌رو می‌شود.

وی ادامه داد: صهیونیست‌ها پیش‌از این چندین بار چنین اقداماتی علیه ما انجام داده بودند و فکر نمی‌کردند با واکنشی روبه‌رو شوند، اما این‌بار نیرو‌های سپاه پاسداران با عملیاتی که انجام دادند نشان دادند که رژیم صهیونیستی حرفی برای گفتن ندارند و باید سرجای خود بنشینند.
قاسمی پور گفت: آن‌ها باید بدانند که نمی‌توان به حریمی وارد شد و جوابی دریافت نکرد. این اقدام هوشمندانه نیرو‌های مسلح ما، هم برای رژیم صهیونیستی و هم برای آمریکا و متحدینش پیامی داشت که ظلم پایدار نمی‌ماند.

وی افزود:‌ این‌ها ۳۵ هزار انسان را به‌شهادت رساندند و خدا به کشور ما کمک کرد که پاسخی دقیق به این حرکت‌شان بدهیم و به‌امید خدا به‌زودی مردم غزه هم نجات پیدا کنند و بدانید که مسلمانان اگر با یکدیگر اتحاد داشته باشند قطعاً کشوری به خودش اجازه وحشی‌گری علیه‌شان را نمی‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: مسلمانان باید کنار هم باشند و وحدت داشته باشند. هدف همه مسلمانان یکی است. همه این‌ها می‌تواند کمک کند تا دیگران از کشور‌های اسلام سوءاستفاده نکنند.


منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای خبر/م https://armanekerman.ir/vdcaown6y49nym1.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین