تاریخ انتشار :چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۲۶
۰
plusresetminus
در نشست مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان با سرپرست شهرداری تأکید شد؛

افزایش تعامل شهرداری برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی هنری

در نشست مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با سرپرست شهرداری کرمان بر تعامل شهرداری با اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان برای سایر برنامه‌های فرهنگی هنری تأکید شد.
افزایش تعامل شهرداری برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی هنری
به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان؛ محسن روحی، در نشست با سرپرست شهرداری کرمان به‌منظور همکاری برای برگزاری جشنواره شعر رضوی، با اشاره به نقاط مشترک این اداره‌کل با شهرداری کرمان در حوزه‌های فرهنگی هنری، اظهار کرد: با هم‌افزایی و هماهنگی، می‌توانیم اقدامات خوبی در راستای اجرای برنامه‌های با کیفیت فرهنگی هنری و افزایش نشاط اجتماعی داشته باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با بیان اینکه در دوسال گذشته ارتباط مطلوبی با سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمان داشته‌‌ایم، افزود: امیدواریم این ارتباط بیشتر شود تا بتوانیم اقدامات مشترک قابل توجهی انجام دهیم.

روحی خواستار همکاری شهرداری کرمان در برگزاری جشنواره شعر رضوی، جشنواره کودک، جشنواره کتاب کودک و اسباب‌بازی، تبدیل موزه هنرهای معاصر صنعتی به باغ‌موزه و به‌سازی بهارستان هنرمندان شد و با اشاره به اجرای ۸۰ تئاتر در سال گذشته در کرمان، خاطرنشان کرد: کرمان رتبه نخست را به‌لحاظ تعداد مخاطب در اجراهای تئاتر کسب کرده است.

محسن تویسرکانی، سرپرست شهرداری کرمان نیز در این نشست با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی و سیستم‌های اداری، به‌دنبال اقدامات زودبازده هستند؛ در حالی که حوزه فرهنگ، از اهمیت بالایی برخوردار است و نباید مورد غفلت قرار گیرد، گفت: مقوله فرهنگ، یکی از حوزه‌های مظلوم است؛ زیرا زودبازده نیست.

وی با تأکید بر اجرای اقدامات فرهنگی از مقطع ابتدایی افزود: به‌سرعت به سال 1420 می‌رسیم؛ بنابراین اگر از اکنون در حوزه‌های مختلف فرهنگی برنامه‌ریزی مطلوبی داشته باشیم، در آینده با برخی چالش‌ها ازجمله موضوع حجاب مواجه نخواهیم بود.

تویسرکانی خاطرنشان کرد: شهرداری به‌واسطه مسئولیت اجتماعی که دارد، باید در حوزه فرهنگی فعالیت کند؛ در حوزه‌های مختلف ازجمله فرهنگ، باید هم‌پوشانی کنیم و با همکاری، تعامل و هم‌افزایی، کارها را پیش ببریم.

سرپرست شهرداری کرمان با بیان اینکه مردم از اقدامات فرهنگی متنوع و شاد استقبال می‌کنند لذا باید با هم‌پوشانی و هم‌افزایی، در این حوزه فعالیت کنیم، درخصوص همکاری شهرداری با اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برای برگزاری جشنواره شعر رضوی و سایر برنامه‌های فرهنگی، قول مساعد داد.

انتهای خبر/م https://armanekerman.ir/vdcb8gb8grhbawp.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما