تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۴۱
۰
plusresetminus
با داشتن نخبگان و ملت ولایتمدار و انقلابی که شیفته و دلبسته راه با سعادت مقدمه سازی ظهور امام زمان هستند ،با اطمینان و یقین کامل می توان گفت که آینده ای روشن در انتظار مردم و مملکت است و مشکلات پایان خواهد یافت.
آینده روشن ایران قابل اثبات است
به گزارش راه آرمان،22بهمن ماه سال 1357 در ایران روز پیروزی حق بر باطل و برچیده شدن بساط ظلم و ستم بود،در آن روز که شور شعف وصف ناپذیری بر مردم ایران حاکم بود هیچ کسی تصور نمی کرد که مانع تراشی،جنایت ها و ظلم های جبهه کفر بر علیه مردم و مملکت  رخ بدهد.

مصاف و نبرد حق با باطل همیشه وجود داشته است و بر همین مبنا بود که ترور خواص و نخبگان در اوایل انقلاب ،اقدامات خرابکارانه منافقین ،جنگ تحمیلی هشت ساله،تحریم های ظالمانه و بسیاری از موارد دیگری که برخاسته از اردوگاه باطل بود در ایران به وقوع پیوست.

شرارت های امنیتی،اقتصادی،اجتماعی،سیاسی و فرهنگی بدخواهان مردم ولایتمدار جمهوری اسلامی ایران در طول این 43 سال هیچگاه متوقف نشده است و البته علیرغم هجمه های مذبوحانه دشمنان،مردم بزرگوار ایران از پایبندی  و تعهد نسبت به آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی کوتاه نیامدند و حتی مستحکم تر و راسخ تر از قبل به راه خود ادامه دادند

مصداق های از آن را در حضور حماسی و میلیونی تشییع جنازه پیکر مطهر سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی،حضور پرشور و چشمگیر مردم در راهپیمایی  22بهمن طی چند سال اخیر علیرغم اینکه جنگ اقتصادی دشمن و بی تدبیری مسئولین دولت قبل،عرصه زندگی را بر مردم تنگ کرده بود،به شهادت رساندن دشمندان هسته ای که موجب دمیده شدن خون غیرت و جهاد علمی در دانشجویان شد.
 
استبکار جهانی همراه با ایادی منطقه ای و دخلی اش بارها از جمهوری اسلامی ایران شکسته خورده است،از روزگاری که هواپیمای مسافربری ایران هدف موشک قرار داد و با کمال وقاهت به ناخدای ناو جنگی مدال دادند به روزگاری رسیدیم که ملوانان آمریکایی های به دلیل ورود غیرقانونی به مرزهای دریایی ایران توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دستگیر و بصورت ذلیلانه زانو زده و دست بر سر انتقال داده می شوند

این تنها بخشی از اقتدار جمهوری اسلامی ایران است و مصادیق دیگری هم همچون موضوع پهباد آرکیو 170،سرنگون سازی پهبهاد گلوبال هاوک،موشک باران مقر تروریست ها در کشور عراق،جنگ الکترونیک،حمله سایبری و ... وجود دارد.
 
ارتقای کشور در زمینه نظامی،امنیتی و علمی موجب تحکیم و تثبیت جایگاه منطقه ای و جهانی شده است،از وضعیت و جایگاهی که ایران در دوران رژیم پهلوی به خود دید فاصله  گرفت،امروزه عزت و سرافرازی بین المللی جهوری اسلامی ایران غیرقابل انکار است.
 
در کنار مولفه ها و شاخص های فوق الذکر،مردمی انقلابی و ولایتمدار هم داریم که در لحظات حساس و سخت مملکت در حالی که دشمن امیدوار به کمرنگ شدن حضور ملت در انتخابات یا راهپیمایی ها بود،آنچنان با جدیت و با تمام وجود قدم در این مسیر می گذاشتند که موجب یاس و ناامیدی استکبار می شدند.
 
 با داشتن نخبگان و ملت ولایتمدار و انقلابی که شیفته و دلبسته راه با سعادت مقدمه سازی ظهور امام زمان هستند و در این راه از هیچ کوششی دریغ نمی کنند و بارها وفاداری خود به جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی را به انحای مختلف ظهور و بروز داده اند،با اطمینان و یقین کامل می توان گفت که آینده ای روشن در انتظار مردم و مملکت است و مشکلات پایان خواهد یافت
 
به قلم : ابوذر امیری
انتهای پیام/  https://armanekerman.ir/vdcene8zvjh8wfi.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما