تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۲۶
۰
plusresetminus
یکی از صحنه های بدون سانسور و بدون روتوش اعتماد به غرب را در اعتماد اوکراین به ناتو این روزها شاهد هستیم که هیچ حرکتی در جهت عدم جنگ در اوکراین یا کمک به آنها صورت نگرفت واین را درست می شود فهم کرد که در راس ناتو این آمریکاست که کشورها را برای منافع پلید خود به جان هم می اندازد و قراردادهای خود در جهت حمایت از آنها در عرصه های نظامی و غیره را زیر پا می گذارد
اعتماد به گرگ سر گله را برباد دهد
به گزارش راه آرمان،با ورق زدن برگ های تاریخ با سرانجام تاسف آمور و تامل برانگیز معتدمین به آمریکا و غرب مواجه می شویم، قزافی اعتماد به غرب کرد هسته ای را تعطیل کرد و عاقبتش تنها گذاشتن او در روز نیاز بود.

شاه اعتماد به آمریکا کرد روز نیاز برای اندک زمانی حتی به عنوان توریست پذیرایش نشدند.

افغان ها پذیرای آمریکا شدند ونتیجه اش آوارگی میلیون ها افغانی به سراسر دنیا شد.

ژاپنی ها اعتماد به آمریکا کردند اکنون سیاستهایشان با قطب نمای  آمریکا چرخش می کند و نتیجه اش ایجاد بیش از ۲۰پایگاه نظامی در ژاپن است.

غرب گرایان داخلی که نسخه ارتباط با آمریکا می پیچیدند وادعای زبان فهمی هم می کردند در حال احداث چاهای عمیق در همه حوزه ها چه اقتصادی چه سیاسی و فرهنگی اجتماعی بودند و همچنین درحال تکمیل کردن پازل ما نمی توانیم بودند که عمر دولت آنها غروب کرد البته خسارتهای برجامی آنها سالهای سال گریبان گیر ملت خواهد بود.

اما یکی از صحنه های بدون سانسور و بدون روتوش اعتماد به غرب را در اعتماد اوکراین به ناتو این روزها شاهد هستیم که هیچ حرکتی در جهت عدم جنگ در اوکراین یا کمک به آنها صورت نگرفت واین را درست می شود فهم کرد که در راس ناتو این آمریکاست که کشورها را برای منافع پلید خود به جان هم می اندازد و قراردادهای خود در جهت حمایت از آنها در عرصه های نظامی وغیره را زیر پا می گذارد و دریغ از درس که هنوز بعضی به این گرگ درنده اعتماد  روز افزون دارند ودست از کاسه لیسی آنها برنمی دارند.

و این اعتماد به خداست که برای معتقدش انقلاب قدرت خلق می کند که نمونه اش را بعد از ۷ سال در یمن می بینیم که باعدم تکیه به غرب ارتش وابسته ودست نشانده عبری، عربی ،غربی ،را زمین گیر کرده وقطعاً این سنت خداست که رقم خواهد خورد انجا که می فرماید.

وَ نُرِيدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَى الَّذِينَ اسْتُضْعِفُوا فِي الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثِينَ»


خداوند تبارك و تعالي مي فرمايد: « ما مي خواستيم بر مستضعفين زمين منّت گذاريم و آن ها را پيشوايان و وارثين زمين قرار دهيم.

حضرت علي ـ عليه السلام ـ مي فرمايد: «دنيا پس از چموشي و سركشي ـ همچون شتري كه از دادن شير به دوشنده اش خودداري مي كند و براي بچه اش نگه مي دارد ـ به ما روي مي آورد و... و سپس آيه و نريد ان نمن... را تلاوت فرمود»
ونيز آن حضرت در تفسير آيه شريفه فوق مي فرمايد:«اين گروه آل محمد هستند، خداوند مهدي آن ها را بعد از زحمت و فشاري كه بر آنان وارد مي شود بر مي انگيزد و به آن ها عزت مي دهد و دشمنان شان را ذليل و خوار مي كند.

این مسائل درس عبرتی است برای کسانی که راه را گم کرده اند،البته به شرط اینکه پیش فرض های دروغیت ذهن خود بردارند و واقع بینانه به موضوعات بنگردند،البته بسیار هستند کسانی هیچگاه از غرب گرایی خود برنمی گردند و حاضر هستند دین و منافع ملی خود را کنار بگذارند

نوشته: محسن سنجری

انتهای پیام/ https://armanekerman.ir/vdccopqs42bqix8.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما