تاریخ انتشار :شنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۳۳
۰
plusresetminus
تبلیغات رسانه‌ای دشمن به سمت و سویی است که وانمود می‌کنند فرهنگ برهنگی زنان هیچ تاثیر منفی بر جامعه غرب نداشته‌اند و اینچنین تعبیر می‌کنند که غربی‌های چشم و دل سیر هستند، در حالی که آمارهای تجاوز و تعرض جنسی در جامعه غرب حکایت از بحران‌های عمیق و گسترده‌ای دارد.
حجاب اسلامی محافظ خانواده و جامعه است
به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری راه آرمان؛ موضوع عفاف و حجاب که اخیراً به‌ صورت ویژه در دستور کار معاندین قرار گرفته‌ است و دشمنان به طرق مختلف و با تکنیک‌های گوناگون سعی در زمین‌گیر کردن حجاب اسلامی داشته‌اند، اینکه در نبرد جبهه کفر و اسلام، دشمن روی مساله خاصی متمرکز می‌شود نشان از این دارد که حجاب اسلامی برای معاندین اهمیت ویژه‌ای دارد.
 
سبب‌شناسی و تکنیک‌شناسی دشمن در این نبرد، در خنثی‌سازی نقشه‌ها و عملیات‌های دشمن کمک شایانی خواهدداشت، استفاده مکرر از اصطلاح حجاب اجباری استفاده از ترفند تداعی است به این منظور که تداعی کنند در ایران حجاب اسلامی از روی اجبار است و زنان آزادی انتخاب ندارند و حقوق زن ضایع می‌شود.
 
شکل دهی به اینگونه احساسات منفی باعث بوجود آمدن تصورات نفرت آمیز در قشر زنان نسبت به نظام جمهوری اسلامی می‌گردد و بعضا ممکن است فریب بخورند و در نقشه‌های دشمن به عنوان پیاده نظام همراهی کنند، همچنان که در فتنه اخیر مشاهده شد و عده‌ای اندک از دختران و زنان با کشف حجاب، همراهی خود با دشمنان را اعلام نمودند.
 
تبلیغات رسانه‌ای دشمن به سمت و سویی است که وانمود می‌کنند فرهنگ برهنگی زنان هیچ تاثیر منفی بر جامعه غرب نداشته‌اند و اینچنین تعبیر می‌کنند که غربی‌های چشم و دل سیر هستند، در حالی که آمارهای تجاوز و تعرض جنسی در جامعه غرب حکایت از بحران‌های عمیق و گسترده ای دارد نتیجه فرهنگ غرب، ترویج همجنس‌بازی، ازدواج با حیوانات و بسیاری از موراد غیراخلاقی و به دور از شان انسان گردیده است.
 
تاکتیک دیگر دشمن در مبارزه با حجاب این است که تعداد کسانی را که که خواهان کشف حجاب هستند را زیاد جلوه می‌دهد و با توسل بر تکنیک بزرگنمایی، شرایط را به نحوی نمایش می‌دهد که انگار اکثر به قریب زنان ایرانی خواستار کشف حجاب و برچیده شدن حجاب اسلامی هستند، در حالی‌که به عنوان مثال در جمعیت چند میلیونی شهر تهران، تجمع یک هزار نفری عده‌ای از زنان غرب زده هیچگونه ارزش و اهمیت آماری ندارد، و اینکه جمعیت میلیونی در مراسم عیدغدیر حاضر می‌شوند دلیل نقضی بر ادعاهای دروغین معاندین هست که مدعی دین گریزی مردم هستند.
 
جامعه‌ای که زن آن درگیر برهنگی باشد دچار آسیب‌های گوناگون می‌گردد که هم زنان و هم جامعه آسیب‌های شدیدی می‌بیند، وقتی بی‌حجابی ترویج پیدا کند، مردان آن جامعه در معرض آلوده شدن هستند زیرا در خیابان و انظار عمومی زنان برهنه متعددی را روئیت می‌کند و چه بسا که درگیر مقایسه کردن آنها با همسر خود شود.
 
امروزه روانشناسان که اتفاقا عمدتاً از همان جوامع غربی می‌باشند تاکید بر این دارند که زن و شوهر نباید در ارتباط با جنس مخالف(که در شرع نامحرم تلقی می‌شود) درگیری عاطفی داشته باشند و همچنین مقایسه کردن را یکی از دلایل اصلی خیانت‌های زناشویی معرفی کرده‌اند و عده‌ای از این روانشناسان هم بر مقوله تعهد زن و شوهر تاکید دارند و به عنوان یکی از پایه عشق در زندگی خانوادگی تعریف کرده‌اند.
 
آنچه مهم و قابل ذکر می‌باشد این است که حجاب اسلامی موجب حفظ بنیان خانواده و به تبع آن جامعه است، دشمنان سعی بر این دارند که حجاب اسلامی را مربوط به هزار و چهارصد سال قبل و از رده خارج شده معرفی کنند در حالی که روانشناسان غربی پس از سال‌ها تحقیق و بررسی بر اهمیت تعهد و صمیمت زن و شوهر در خانواده تاکید دارند که بخش مهمی از این موضوع و صیانت از آن در سایه حجاب اسلامی شکل می‌گیرد.
 
البته دین مبین اسلام برای زن و شوهر وظایف و حقوق متقابل زیادی معرفی کرده است و قطعاً در کنار رعایت حجاب اسلامی زن، سایر دستورات دینی هم مورد عنایت و عمل قرار گیرند، وظایف و حقوق متقابلی که در عرصه‌های گوناگون فردی، اجتماعی، عاطفی و اقتصادی برای زن و شوهر تعریف و تعیین شده است.
 
نویسنده: ابوذر امیری
 
انتهای خبر/ 
https://armanekerman.ir/vdcayin6049neu1.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما