تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۴۷
۰
plusresetminus
امسال معاندین برای تحریم محرم خود را به در و دیوار زدند اما از رسیدن به هدف خود ناکام ماندند.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری راه آرمان؛ امسال هنوز محرم شروع نشده بود که جریان ضدنظام در ادامه شعار «زن، زندگی، آزادی»، با تبلیغات سوء علیه عزاداری محرم و با راه‌اندازی پویش‌هایی همچون پویش «سیاه نپوشید» و «نذری نخورید»، خود را به هر دری زد تا مردم را از سیدالشهداء و اعتقاداتی که ۱۴۰۰ سال پابرجا هستند دور کند.

با وجود تمام تلاشی که براندازان و رسانه‌های غربی کردند، برخلاف تصورشان محرم امسال نه تنها کم‌رنگ نشد بلکه پرشورتر و باشکوه‌تر از هر سال برگزار شد.

محرم امسال مردم شگفتی‌های بزرگی را خلق کردند، موکب‌ها بیش‌تر از قبل، اماکن مذهبی شلوغ‌تر از قبل، دسته‌های عزاداری گسترده‌تر از قبل به‌طوری که تقریباً در هر محله و خیابان موکب‌ها و مجالس عزایی برای حضور برپا بود و خلاصه همه چیز بیش از پیش دشمن‌سوز بود و این حضور استثنایی بود که محرم امسال را به یاد ماندنی‌تر کرد.

حضور میلیونی پیر و جوان، مرد و زن، کوچک و بزرگ، سالم و معلول در اوج گرمای عراق در پیاده‌روی اربعین نیز به نحوی دیگر خاری به چشم دشمن بود و به آنان ثابت کرد که کسی نمی‌تواند اعتقاداتمان را از ما جدا کند.

ملت حسینی ایران امسال نشان دادند که شرایط سخت مانع از ایستادن آن‌ها پای عشق به خاندان عصمت و طهارت نخواهد شد و هرگز اجازه نمی‌دهند که رونق مجالس اهل‌بیت کم شود.

دیگر اقدامی که دشمن برای ضربه زدن به محرم انجام داد راه‌اندازی کمپین حضور بدون حجاب در مجالس عزاداری بود که آن هم به جایی نرسید و ناامیدی دشمن را از رسیدن به اهداف شومش دو چندان کرد.

آخرین امید دشمن در محرم و صفر امسال، ۲۵ شهریور سالگرد مهسا امینی که فوتش سرچشمه تمام این اغتشاشات شد، بود. می‌خواستند مردم را برای اغتشاش به خیابان کشند غافل از این که این تاریخ همزمان بود با شهادت امام مهربانی‌ها و توجه همه ایران به شهادت شاه خراسان و پیاده‌روی پرجمعیت‌ در خراسان معطوف بود و احدی به فراخوان آن‌ها توجه نخواهد کرد و باری دیگر آن‌ها را سنگ روی یخ کرد؛ هر چند از فراخوان‌های قبلی آن‌ها هم استقبال چندانی نشده بود. کلامم را با یک جمله به پایان می‌برم؛ «معاندین در تحریم محرم ناکام ماندند»

نویسنده: سمانه کارگرزاده 

انتهای خبر/ ک https://armanekerman.ir/vdcdk90fsyt0sj6.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما