تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۲۲
۰
plusresetminus
رسانه‌های دنیای استکبار نیز از همین مردم می‌ترسند. چون از آگاهی مردم می‌ترسند نام و عکس شهید سلیمانی و حتی مزار او را وقیحانه و آشکار سانسور می‌کنند.
چرا از او می‌ترسند
به گزارش سرویس سیاسی راه آرمان، از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی تاکنون یکی از جنجال‌های رسانه‌ای مربوط‌به نقش‌ ایران در‌ این عملیات است. بی‌شک عملیات طوفان الاقصی با ابتکار، طراحی و اجرای فلسطینی انجام شده است. اما نقش تفکر مقاومت در انجام این عملیات غیرقابل انکار است.
  1. شهید سلیمانی پس از دریافت حکم فرماندهی سپاه قدس، راهبرد خود را بر بومی‌سازی مقاومت قرار داد.‌ این راهبرد براساس تجربه ایجاد امنیت در جنوب شرق کشور بنا شد. شهید سلیمانی اعتقاد داشت می‌بایست تفکر مقاومت تکثیر شود و گروه‌‌های مقاومت از علم مبارزه بهره‌مند شوند. به‌همین دلیل فناوری‌‌های نظامی مانند ساخت موشک، پهباد و... را به جوانان مقاومت در کشورهای مختلف آموزش داد.
در نتیجه این راهبرد امروز زرادخانه‌‌های مقاومت از عراق تا فلسطین و از حزب‌الله تا انصارالله مملو از موشک‌هایی است که با علم و توان و مواد اولیه بومی هر منطقه تولید شده و درحال گسترش است.
شهید سلیمانی تفکر مقاومت را به جهان صادر کرد. به‌همین دلیل امروز دیگر با مقوله‌ای به نام حلال شیعی مواجه نیستیم. امروز جبهه مقاومت با تنوع نژاد و دین و مذهب در مقابل استکبار جهانی ایستاده است. همه‌ این جبهه معتقدند که هزینه مقاومت از هزینه سازش کمتر است.‌ ایستادگی .کردن و با عزت مردن بهتر از زندگی ذلیلانه زیر سایه سازش با ظالم است
این تفکر در سراسر جهان تکثیر شده است. همه مردم دنیا در پنج قاره فهمیده‌اند که برای داشتن زندگی بهتر و رهایی از زیر زور سلاح‌های آمریکایی باید بیاستند. حتی پیشرفت‌‌های علمی ‌و فرهنگی نیز زمانی در جوامع اتفاق می‌افتد که آنها مقاومت کنند. زندگی در سایه ظلم نتیجه‌ای جز بحران‌های اجتماعی و گسترش مخدرهای فرهنگی نخواهد داشت. آمریکا با تهاجم فرهنگی به دنبال بردگی جوامع است. هیچ کشوری و هیچ مردمی نمی‌توانند در زیر سایه فرهنگ آمریکایی به پیشرفت و آزادی و آزادگی برسد.
  1. همانطور که زندگی شهید سلیمانی راهبرد موثری به جبهه مقاومت یاد داد، شهادت شهید القدس هم راهبرد جدید به جبهه مقاومت نشان داد. شهید سلیمانی و پس از آن عملیات عین الاسد، هیمنه آمریکا و سگ نهگبانش را فرو ریخت. او با سفر خود به دنیا نشان داد که نباید از تهاجم به دشمن ترسید. نباید همیشه در موضع دفاع بود.
جبهه مقاومت، سراسر مقتدرین مظلوم هستند. شهید سلیمانی یاد داد که باید به دشمن حمله کرد. باید نقشه‌ های او را در هم ریخت و او را زمین‌گیر کرد. دشمن برخلاف آنچه که در رسانه‌ ها نشان می‌دهد بسیار ضعیف است. او برای خود هیمنه پوشالی ساخته است.
  1. تشییع شهید سلیمانی نشان داد که مردم ایران و تمام دنیا عاشق ‌ایستادن و مقاومت است. برخلاف تبلیغات رسانه‌ها مردم دنیا عاشق ایستادگی در برابر ظلم هستند. مردم دنیا از ظلم جباران خسته شده‌اند. آنها از‌اینکه یوغ فرهنگی غرب را به گردن بیاندازند، بیزارند. تشییع شهید سلیمانی و پس از آن مراسمات بزرگداشتی که در دنیا برگزار شد، نشان داد که می‌توان با تکیه بر مردم در مقابل ظلم و ستم‌ ایستاد.‌ این مردم هستند که پشتوانه اصلی مبارزه هستند.
رسانه‌های دنیای استکبار نیز از همین مردم می‌ترسند. چون از آگاهی مردم می‌ترسند نام و عکس شهید سلیمانی و حتی مزار او را وقیحانه و آشکار سانسور می‌کنند. اجازه نمی‌دهند تصویر او، کلام او، تفکر او و مکتب او در جهان منتشر شود.

خود را به هر فضاحتی می‌زنند تا جلوی گسترش تفکر شهید سلیمانی و تفکر مقاومت را بگیرند.

استکبار جهانی رسانه‌های خود را بسیج کرده است تا جبهه مقاومت نتواند بیش از‌ این تکثیر شود. اما کور خوانده‌اند. طوفان الاقصی نشان داد که تفکر مقاومت برخلاف خواسته دشمنان شهید سلیمانی گسترش پیدا کرده است.

راهپیمایی‌های هر روز در سراسر دنیا، از اروپا تا آمریکا، از شهر‌های بزرگ و کوچک تا دانشگاه‌ها و فروشگاه‌ها و مترو‌ها، تحریم کالاهای اسرائیلی، حمایت جوانان غربی از فلسطینیان و... همه و همه، نشان می‌دهد که خون شهید سلیمانی درحال جوشش است. مکتب شهید سلیمانی لحظه‌ای آرام نگرفته است و هر روز گسترش پیدا می‌کند.

نویسنده: محمدنعیم رستمی

انتهای خبر/ https://armanekerman.ir/vdcepv8zpjh8xxi.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما