تاریخ انتشار :پنجشنبه ۹ دی ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۱۸
۰
plusresetminus
حجت الاسلام حمید قدیری گفت: استان کرمان در تلاش برای راه اندازی ستادهای مردمی که به معنای واقعی علمدار و میاندار و مدیر هم مردم باشند؛ است.
کرمان مهیای صحنه گردانی حداکثری مردم در مراسمات ملی و مذهبی/ کار ستادهای مردمی با پایان هفته مقاومت به اتمام نمی رسد

حجت الاسلام حمید قدیری مسئول شبکه مبلغین مجازی سازمان تبلیغات اسلامی در گفتگو با "راه آرمانبا تاکید بر اهمیت حضور مردم در برنامه های فرهنگی گفت: همانطور که در شکل گیری انقلاب اسلامی همه مردم از اتمام اقشار با عقاید و سلایق مختلف کنار هم قرار گرفتند؛ در ادامه مسیر انقلاب نیز این هم افزایی و اتحاد ضروری است.

عضو شورای راهبردی موسسه تخصصی خطابه و فن بیان امیر بیان افزود: برای برگزاری مراسم فرهنگی و ملی و مذهبی در سطح شهرها نباید نگاه ها تنها به سازمان های متولی باشد بلکه همه ی اقشار مردم باید میدان داری کنند.

دستیار مدیرکل سازمان تبلیغات استان کرمان توضیح داد: با توجه به علاقه خاص همه اقشار مردم به حاج قاسم و چهره مردمی این شهید بزرگوار؛ برای اولین بار در استان کرمان از فرصت هفته مقاومت برای واگذاری کارها به همه اقشار مردم استفاده کردیم.

وی ادامه داد: استان کرمان به عنوان پایلوت برای راه اندازی ستادهای مردمی که به معنای واقعی علمدار و میاندار و مدیر هم مردم باشند انتخاب شده است.

مسئول شبکه مبلغین مجازی سازمان تبلیغات اسلامی تشریح کرد: چون حاج قاسم فرد سیاسی و جناحی و حزبی نبود همه مردم او را به متعلق به خودشان می دانند پس بهترین زمان برای تصدی گری و صحنه گردانی آحاد مردم همین ایام سالگرد شهادت سردار دلها است. 

حجت الاسلام قدیری ادامه داد: از طرح ایده تا اجرا به مردم واگذار شده و هیچ ابلاغ و اساسنامه و شرح وظایفی به ستادها داده نمی شود.

وی عنوان کرد: نه تنها در مسائل فرهنگی حتی  در مسائل اجتماعی و اقتصادی در صحنه بودن همه سلایق و اقشار مردم وضعیت را بهبود می دهد.

دستیار مدیرکل سازمان تبلیغات استان کرمان با اشاره به نحوه همکاری سازمانها و مردم در طرح ستادهای مردمی تشریح کرد: سازمان ها در کنار فعالیت های تعریف شده خود در این طرح نیز به عنوان تسهیل گر در کنار مرد م هستند مثلا برای برپایی موکب هزینه ها و اخذ مجوزها با نهادهای مربوطه است اما بعد از مهیاسازی بهره برداری و کار به مردم سپرده می شود.

حجت الاسلام قدیری خاطرنشان کرد: اصرار داریم مدیرستاد و مسئول کمیته ها مردم باشند چون براساس منویات رهبر انقلاب معتقدیم هرجا آحاد مردم وارد شدند گره ها باز می شود.

وی افزود: فعالیت این ستادها در طول سال ادامه دارد و با پایان هفته مقاومت به اتمام نمی رسد بلکه در تمام مناسباتها مثل دهه فجر، ایام عید و حتی بلایای طبیعی مثل سیل و زلزله و...پای کار هستند و عنوانش تغییر می کند یعنی تغییر وضعیت می دهد اما تغییر ماهیت نمی دهد.

انتهای پیام/ طه https://armanekerman.ir/vdcenx8z7jh8wpi.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین