تاریخ انتشار :شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۱۹
۰
plusresetminus
ما بر سر امنیت مردم و کشورمان با کسی معامله نمی‌کنیم و بعد از حمله رژیم اشغالگر به سفارت ایران در دمشق رهبر معظم انقلاب هم فرمودند «حتماً تنبیه خواهد شد، چگونگی تنبیه و زمان آن مشخص نیست و این خود تنبیهی بزرگ است.»
تحولات اخیر منطقه تا تنبیه رژیم صهیونیستی
به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ آنچه که این روزها در منطقه می‌گذرد قابل پیش‌بینی بود و لکن شدت و ضعف آن خیر، یعنی همه پیش‌بینی می‌کردند این تنش و جنگ علیه غزه ممکن است، منجر به درگیری فراتر از رژیم صهیونیستی غاصب و مردم مظلوم و مقتدر غزه بشود و اما اینکه چگونه و سطح آن درگیری‌ها تا چه حد باشد مشخص نبود و الان هم که رژیم ددمنش صهیونیست به سفارت ایران حمله کرد و موجب شهادت جمعی از ایرانیان شد.

با اینکه سفارت و کنسولگری هر کشوری جز خاک آن کشور محسوب می‌شود، و تبعات به دنبال دارد، ولی هنوز هیچ کسی نمی‌تواند عکس‌العمل ایران را حدس بزند نه میزان و نه زمان تنبیه متجاوز قابل پیش‌بینی نیست و لکن ایران همیشه ثابت کرده است در دفاع از حقوق قانونی خود هرگز کوتاه نخواهد آمد به‌خصوص اگر در مورد امنیت ایران باشد.

حال اینکه ایران قبلاً هم اعلام کرده بود ما بر سر امنیت مردم و کشورمان با کسی معامله نمی‌کنیم و بعد از حمله از روی عجز و ناتوانی رژیم اشغالگر به سفارت ایران در دمشق ایران به صراحت از تنبیه متجاوز گفت و رهبر معظم انقلاب هم فرمودند «حتماً تنبیه خواهد شد»، پس این تنبیه حتمی است و اما آنچه که این چند روز گذشته رژیم اشغالگر را به شدت با چالش مواجهه کرده است، چگونگی تنبیه و زمان تنبیه است و این خود تنبیهی بزرگ است.

اینکه شمشیر بالای سرش باشد و کی فرود آید کشنده‌تر از زمان فرود آمدن است. و اما نکته حائز اهمیت رفتار غربی‌های پرمدعا و آمریکاست، این‌ها صدای انکرالاصوات نیروهای آمریکایی مبنی بر دفاع از حقوق بشر و آزادی زن و زندگی، گوش فلک را کر کرده بود و در مرگ یک دختر کُرد ایرانی زمان و زمین را بهم ریخته بودند و اشک تمساح می‌ریختند امروز حنای آن‌ها رنگ باخته و نزد ملت‌ها و افراد فهیم مشخص شده که شعار حقوق بشر و زن و زندگی و آزادی فقط یک دست آویزی برای فشار بر نظام جمهوری اسلامی است تا نتواند ادامه حیات دهد، چون در این ۶ ماه گذشته در جنگ غزه بیش از سی هزار نفر زن و کودک و… به خاک و خون کشیده شدند.

دریغ از حتی یک‌بار محکومیت جدی از سوی غربی‌های شیطان صفت، محکومیت که بماند حتی بیشترین حمایت تسلیحاتی و سیاسی و تبلیغاتی را هم  از رژیم کودک‌کش صهیونیستی انجام دادند و در همین قضیه حمله به سفارت ایران آمریکا و نوکران غربی‌اش نه تنها محکوم نکردند بلکه به ایران اخطار داده‌اند امنیت رژیم صهیونیستی خط قرمز ماست.

برای هر انسان عاقلی مشخص است آن‌ها از حمله رژیم صهیونیستی ددمنش به سفارت ایران آگاه بوده‌اند و اکنون حمایت می‌کنند. ولی ایران به‌صراحت اعلام کرد تنبیه خواهد کرد. کی و کجا و چگونه، مشخص نیست.

نویسنده: پورحیدر

انتهای خبر/ https://armanekerman.ir/vdcjiyevhuqextz.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما