تاریخ انتشار :سه شنبه ۹ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۶:۰۵
۰
plusresetminus
معاون صنایع دستی استان کرمان از پیگیری انعقاد تفاهم‌نامه این وزارت‌خانه با اداره پست جهت تخفیف ارسال بار هنرمندان صنایع دستی خبر داد.
وزارت‌خانه پیگیر تفاهم‌نامه با اداره پست جهت تخفیف ارسال بار صنعت‌گران است
به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری«راه آرمان»؛ پس از انتخاب اکرم قلندری به عنوان کارآفرین نمونه کشوری در حوزه صنایع دستی از شهرستان قلعه گنج این پایگاه خبری گفتگویی با این بانوی کرمانی در خصوص روند فعالیت و ایجاد اشتغال برای افراد منطقه داشت.

اکرم قلندری در بخشی از گفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری«راه آرمان»؛ در خصوص مشکلات در عرصه فعالیت خود گفت: هنرمندان برای ارسال صنایع دستی خود، مجبور به پرداخت هزینه بسیار گزافی هستند که بر اساس تفاهم‌نامه‌ای که سازمان پست با وزارت‌خانه داشت، قرار بود درصدی تخفیف به هنرمندان برای ارسال بارشان داده شود.

این کارآفرین نمونه کشور در حوزه صنایع دستی ادامه داد: متأسفانه این تخفیف هرگز بر روی بسته‌های پستی ما اعمال نشده و این در حالی است روزانه از شهرستان قلعه گنج، دو نیسان صنایع دستی به نقاط مختلف کشور ارسال می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: زمانی که هنرمندان بتوانند کار خود با تخفیف ارسال کنند، انگیزه بیشتری برای تولید خواهند داشت.

در این رابطه کاظم حسین‌زاده معاون صنایع دستی استان کرمان در گفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری«راه آرمان»؛ اظهار کرد: تفاهم‌‌نامه‌ای را با اداره پست در این زمینه داشته‌ایم و در وزارت‌خانه نیز پیگیر این هستیم که این تفاهم‌ نامه را با شرایط جدید و مطلوب‌تر منعقد شود تا بتوانیم از ظرفیت آن به خوبی استفاده کنیم.

انتهای خبر/م https://armanekerman.ir/vdcezw8zzjh8xoi.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین