تاریخ انتشار :جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۳۴
۰
plusresetminus
ائمه جمعه استان کرمان عنوان کردند:

شرکت در انتخابات پایه تحول کشور است

امام جمعه جیرفت گفت: حضور و مشارکت حداکثری آحاد مردم جامعه در انتخابات پایه تحول در کشور است.
شرکت در انتخابات پایه تحول کشور است
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ آیین عبادی_سیاسی نماز جمعه این هفته در شهرستان‌های سراسر استان کرمان برگزار شد.
 
در خطبه‌های اول به‌مانند همیشه سخنان، ائمه جمعه در زمینه توجه‌به تقوای الهی، خودسازی، بیان احادیث و روایات ائمه معصومین علیهم‌السلام بیان شد و در خطبه‌های دوم نماز جمعه، مسائلی در حوزه فرهنگی همچون موضوعات روز شهرستان‌ها، مسائل مهم ملی کشور ازجمله دهه فجر و حضور حداکثری در انتخابات عنوان شد. 


امام جمعه عنبرآباد: مردم با حضور در انتخابات حماسه دشمن‌شکن خلق می‌کنند


حجت‌الاسلام والمسلمین حمید بامری امام جمعه عنبرآباد در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با توصیه به رعایت تقوا گفت: یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های انسان عاقل دشمن شناسی و عدم اعتماد به دشمن است.

وی با اشاره به ۱۱ اسفند روز برگزاری انتخابات گفت: توجه داشته باشیم که موهبت انتخابات دستاورد نیست بلکه خون‌آورد است، خون‌آوردی از عصر شهید نهضت مشروطه است که خون امثال شهید آیت‌الله شیخ فضل‌الله نوری قطره‌قطره پای نهال آزادی و استقلال ملت مظلوم ایران چکید و امروز به چنین رشد و بالندگی رسیده است.

امام جمعه عنبرآباد گفت: امروز شرکت در انتخابات بزرگ‌ترین مصداق شکرانه برای این نعمت بزرگ الهی است و همه ما امروز به عنوان آحاد ملت ایران باید صابرانه و شاکرانه این فرصت ادای تکلیف و لحظه عبادت سیاسی و اجتماعی را غنیمت بدانیم.

وی گفت: ملت عزیز ایران اسلامی یک بار دیگر در این تاریخ پرافتخار صحنه دیگری از حماسه بزرگ دشمن‌شکن را خلق می‌کنند و تصویر ایران قوی و ایران فردا را پیش روی بشریت قرار خواهند داد.


امام جمعه جیرفت: شرکت در انتخابات پایه تحول کشور است


حجت‌الاسلام‌ والمسلمین میثم تارم گفت: حضور و مشارکت حداکثری آحاد مردم جامعه در انتخابات پایه تحول در کشور است.

امام جمعه شهرستان جیرفت بیان کرد: حضور پُرشور مردم در انتخابات، وحدت ملی و انگیزه‌ ملت برای حضور در صحنه را نشان می‌دهد.

وی افزود: همه آحاد مردم که مخاطب دارند، وظیفه‌ دارند یکدیگر را به انتخابات دعوت کنند و شور و نشاط انتخابات را در دل خانواده به ارمغان آورند.

وی بیان کرد: حضور در انتخابات هم وظیفه مردم است، هم حق مردم که باید آن رعایت شود.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین تارم خاطرنشان کرد: یکی از ابزارهای مهم قوتِ کشور انتخابات است که مردم به آن اهمیت می‌دهند.


امام جمعه قلعه گنج: فردای انتخابات ملت ایران برنده است


حجت‌الاسلام‌ والمسلمین‌ امین رضوانی امام جمعه شهرستان قلعه‌ گنج گفت: انقلاب ما انقلابی مردمی است، انقلابی که مشارکت‌های مردمی آن در کمک‌رسانی بی‌نظیر است و این انقلاب در این چهار دهه قابل مقایسه با هیچ ملتی نیست، بیشترین خدمات را ملت ما و نظام ما برای محرومین و مستضعفان بوده است.

وی افزود: انتخابات دستاورد نیست بلکه خون‌آورد است، خون‌آوردی که از عصر شهید نهضت مشروعه و در جنبش مشروطه شهید آیت‌الله شیخ‌فضل‌الله نوری قطره‌قطره خون این عزیز پای استقلال این ملت ریخت و امروز به چنین بالندگی رسیده است.

امام جمعه شهرستان قلعه‌ گنج گفت: امیدوارم ملت ایران انتخابات را به‌عنوان یک واجب الهی یک عبادت سیاسی اجتماعی غنیمت بشمارند و از حق انتخاب که حق آن‌ها است استفاده کنند.

وی بیان کرد: به دعوت مقام معظم رهبری عمل کنید و یقین بدانید بهترین مسیری را که همیشه انقلاب ما هدایت شده است خواستگاه مقام معظم رهبری است، ان‌شاءالله جمعه انتخابات زیباترین جمعه‌ی ملت ایران باشد‌.

حجت‌الاسلام والمسلمین رضوانی خاطرنشان کرد: به لطف خداوند متعال جمعه انتخابات جمعه وحدت، جمعه آگاهی، جمعه زمان‌شناسی و دشمن‌شناسی ملت ایران است، مردم عزیز و فداکار یک بار دیگر در این تاریخ نورانی و پرافتخار انقلاب اسلامی حماسه بزرگ دشمن شکن را ان‌شاءالله خلق می‌کنند، و تشکر می‌کنم از همه‌ کسانی که این شور و شعور را آفریده اند.


امام جمعه رابر: جمهوریت در مشارکت حداکثری ملت تفسیر می‌شود


حجت‌الاسلام‌ والمسلمین علی علیدادی‌سلیمانی امام‌ جمعه رابر ضمن دعوت به رعایت تقوای الهی گفت: این جمعه انتخابات، جمعه وحدت، آگاهی، بصیرت، زمان‌شناسی و جمعه دشمن‌شناسی است.
 
 وی با بیان اینکه امروز مردم حماسه عظیم سیاسی خلق خواهند کرد، افزود: موفقیت مجلس، در گرو انتخاب موفق است، انتخابات مجلس نماد مردم‌سالاری دینی است؛ مردم عزیز ما با حضور در صحنه انتخابات و انتخاب نامزد مورد تأیید خود نقش بسیار اساسی در سرنوشت کشور خود ایفا می‌کنند.
 
 خطیب جمعه رابر گفت: در جمهوری اسلامی، جمهوریت در مشارکت حداکثری ملت تفسیر می‌شود، جمهوریت یعنی مشارکت حداکثری یک ملت.
 
 وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی همیشه به پیوند احکام نظام و مردم تأکید دارد، عنوان کرد: مجلس عامل قدرتمندی برای جمهوری اسلامی ایران در راستای تقویت استقلال کشور، وحدت ملی و تقویت جایگاه ملی در برابر دشمنان این نظام و انقلاب در تمامی جنگ نرم، سخت و اقتصادی و سیاسی سخت‌کار کرده است.
 
 امام‌ جمعه رابر گفت: نمایندگانی به مجلس راه پیدا کنند که از روحیه انقلابی و جهادی برخوردار باشند و ترجیح مصالح نظام و منافع ملی ما بر منافع شخصی و حزبی دهند و آثار نیک آن مجلس برکت پیدا می‌کنند.

وی افزود: مشارکت حداکثری منافع ملی را تضمین می‌کند به‌فضل الهی ابتدای وقت این حماسه سیاسی را به همراه اعضای شورای تأمین شهرستان جشن سیاسی برگزار شد.
 
 خطیب جمعه رابر اظهار کرد: این روز، عملیات دفاع مقدس است مثل عملیات خیبر، بدر، والفجر ۸، کربلای پنج، یکی از شهدا حاج‌ابراهیم همت است که می‌گفتند هر گاه در مناطق جنگی راه را گم کرده‌اید، نگاه کنید آتش دشمن کدام سمت را می‌کوبد و دشمن کدام منطقه زیر رگبار و طوفان برده است آن منطقه جبهه خودی است امروز آتش دشمن حمله انتخابات است توپ‌خانه دشمن در حال رویداد این حماسه بزرگ در کشور و میهن اسلامی است.
 
 وی خاطرنشان کرد: به‌فضل الهی به‌ویژه زادگاه شهید سلیمانی پای صندوق رأی به تمام ویروس‌های داخلی و خارجی امروز یک تودهنی محکم خواهند زد.


انتهای خبر/م
https://armanekerman.ir/vdcdfn0f5yt0sk6.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما