تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۲۲
۰
plusresetminus
پس از هر زمستان بهاری است؛

برشی از رخدادهای دی ۱۴۰۲ در کرمان

زندگی هر یک از ما همچون دی ۱۴۰۲ در کرمان گاهی تلخ و گاهی شیرین است، شاید لحظاتی از آسمان برایمان غم ببارد اما پس از هر زمستان بهاری است.
برشی از رخدادهای دی ۱۴۰۲ در کرمان
به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ اوایل دی‌ماه سال جاری بود که شماری از مردم دیار کریمان به آرزوی دیرینه و بزرگی دست یافتند و آن هم این بود که توفیق دیدار با حضرت ماه، رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای نصیبشان شد.

این پایگاه خبری همچون همیشه در کنار مردم بود و حس‌و‌حال آن‌ها که به این دیدار مشرف شده بودند را جویا شد و به اشتراک گذاشت؛ ازجمله آن‌ها جوان کم سن‌و‌سالی بود خدا را برای رقم زدن قشنگ‌ترین صحنه زندگی‌اش، شاکر بود.

اما عده‌ای هم با وجود سال‌ها چشم انتظاری از این دیدار جاماندند؛ این پایگاه خبری از آن‌ها نیز غافل نشد و پای صحبتشان نشست؛ یکی می‌گفت که حتی از به زبان آوردن نام رهبرش احساس غرور می‌کند و دیگری می‌گفت که از نگاه به رهبری ناامیدی‌هایش به امید تبدیل می‌شود؛ پیام‌های پرمهرشان تمامی نداشت و ما تنها توانستیم به گوشه کوچکی از آن‌ها بپردازیم.
 
نهم دی‌ماه، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت که فرارسید، مردم دیار مقاومت باز هم با حضور پررنگ خود نشان دادند که با بصیرت‌اند و پای‌بندی خود به آرمان‌های انقلاب اسلامی را ثابت کردند؛ در این روز هم این پایگاه خبری حضور اقشار مختلف مردم را به تصویر کشید تا همگان این صحنه‌های زیبا را به خوبی ببینند و بدانند که این مردم فریب فتنه‌های دشمن را نخواهند خورد.

کم‌کم به ۱۳ دی‌ماه سالگرد شهادت فرمانده‌ای بی‌نظیر، شجاع و فداکار، شهید حاج‌قاسم سلیمانی نزدیک می‌شدیم و مراسمات مختلفی از اجتماع دختران حاج‌قاسم گرفته تا برگزاری همایشی با حضور مهمانانی از هفت کشور جهان در حال برگزاری بود، خبرنگاران ما تا آن‌جا که توانستند آن‌چه که به وقوع پیوست را به سمع و نظر مردم رساند و با گفتگو با هم‌رزم شهید حاج‌قاسم سلیمانی سعی در شناساندن بیش‌تر او به مردم کرد.
 
طریق‌القاسم هم در آن روزها حال‌و‌هوای خاصی به خود گرفته بود و به عبارتی بوی بهشت از آن استشمام می‌شد که پایگاه خبری راه آرمان با تهیه گزارش «از چای آتشی تا تبلیغ حجاب در طریق‌القاسم» و گفتگو با موکب‌دارانی که خدمات ارائه شده خود را بیان می‌کردند، به خوبی زیبایی‌های این مسیر را روایت کرد.

اما در ۱۳ دی‌ماه شاهد حادثه تلخ تروریستی گلزار شهدای کرمان بودیم که با شهادت شمار زیادی از زائران سردار، از کوچک و بزرگ، دل‌های بسیاری را داغ‌دار کرد و درحالی که عده‌ای تصور می‌کردند بعد از این حادثه گلزار شهدای کرمان خالی از جمعیت می‌شود، این پایگاه خبری صبح روز ۱۴ دی با حضور در گلزارشهدای کرمان حضور بیش‌ازپیش مردم را به تصویر کشید و با گفتگو با مردم و موکب‌داران خلاف آن تصور را ثابت و مردمی را روایت کرد که ترور بیدارترشان کرده بود و در کنار آن با انتشار یادداشت قهرمان فراموش نشدنی به تشییع شهدای گران‌قدر این حادثه نیز با حضور پرشور مردم ولایت‌مدار برگزار شد و مسئولان بسیاری را به کرمان کشاند.

این پایگاه خبری ۱۳ دی‌ماه پس از حادثه با بیش‌از ۱۰ خانواده از شهدای حادثه تروریستی گفتگو کرد تا علاوه‌‌بر شنیدن غم درونشان مردم را با خصوصیات اخلاقی این شهدای عزیز آشنا کند.

ملت ایران از ابتدای انقلاب تاکنون همچون دی‌ماه امسال اتفاقات تلخ و شیرین بسیاری را در دل خود جای داده است؛ اما هیچ‌گاه دست از آرمان‌هایش برنداشته و نخواهد داشت و همواره سربلند و پیروز بوده است.

این پایگاه خبری با مرور همه این رخدادها می‌خواهد بگوید که زندگی هر یک از ما نیز چنین است؛ گاهی تلخ و گاهی شیرین، شاید لحظاتی از آسمان برایمان غم ببارد اما زندگی ادامه دارد و پس از هر زمستان بهاری هست و گل و پروانه و شکوفه‌های بهاری خودنمایی می‌کنند؛ امیدواریم که سال جدید سالی پر از اتفاقات خوب برای شما همراهان عزیز باشد.

انتهای خبر/ کارگرزاده 
  https://armanekerman.ir/vdccxoqs02bq148.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما