تاریخ انتشار :يکشنبه ۵ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۰۰
۰
plusresetminus
بسیجیان شهرستان رودبار جنوب در قالب «نمایش اقتدار» در محوطه مصلی بزرگ رودبار جنوب اجتماع کردند.
فایل ویدیو
به گزارش خبرنگار راه آرمان، بسیجیان شهرستان رودبار جنوب یک بار دیگر وحدت و همدلی ایران اسلامی را به نمایش گذاشتند. اجتماعی که برای مردم امیدآفرین و برای دشمنان بیم آفرین است.
 
امروز مردم در کنار بسیجیان با سر دادن شعار «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» پیام استکبار ستیزی را از ایران به آمریکا و رژیم صهیونیستی مخابره کردند و همچنین در ادامه حمایت‌ از مردم مظلوم غزه، خشم و انزجار خود را نسبت به رژیم غاصب صهیونیستی فریاد زدند.


اجتماع باشکوه بسیجیان رودبار جنوب همزمان با سراسر کشور با عنوان رزمایش و نمایش به گزارش راه آرمان، به نقل از رودبار ما، بسیجیان شهرستان رودبار جنوب همزمان با هفته بسیج در قالب اجتماع «نمایش اقتدار» در محوطه مصلی بزرگ رودبار جنوب حضور یافتند تا ضمن اعلام حضور و اقتدار خود، حمایت از جبهه مقاومت و مردم مظلوم غزه را اعلام کنند.
 

بسیجیان همیشه در صحنه رودبار جنوب که از تمام گروه‌های سنی در این رزمایش شرکت کرده بودند اقتدار و عظمت بسیج را به نمایش گذاشته و آمادگی کامل خود را نسبت به دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی اعلام کردند.
 
بسیجیان رودبار جنوب با برپایی یک غرفه مظلومیت شهدای غزه به خصوص کودکان و زنان شهید فلسطینی را به مردم ایران و جهانیان یادآوری کردند.
 
اجرای برنامه‌های سرود توسط دانش آموزان بسیجی، مداحی، برپایی میز خدمت و تقدیر از بسیجیان برتر از برنامه‌های اجتماع بسیجیان رودبار جنوب بود.
 
بسیجیان شرکت کننده در این اجتماع بزرگ با رهبر معظم انقلاب میثاقی دوباره بستند و آمادگی خود را برای دفاع از انقلاب اسلامی و ارزش های متعالی آن اعلام کردند.
 
منبع: رودبارما
  
 انتهای خبر/پورحیدر             https://armanekerman.ir/vdccsmqsx2bq118.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما