تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۲ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۲۰
۱
plusresetminus
نماز عید سعید فطر به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین اکبر افشارمنش امام جمعه رودبار جنوب و با حضور پرشور مردم در زمین چمن برگزار شد.
فایل ویدیو
به خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری «راه آرمان»؛ هم‌زمان با حلول ماه شوال، نماز عید فطر هم‌چون دیگر سال‌ها در صفوفی به‌هم‌پیوسته در زمین چمن و مساجد روستایی شهرستان رودبار جنوب با حضور پر‌شور مردم برگزار شد.

مردم رودبار جنوب در عید فطر به شکرانه یک‌ماه مشق بندگی خالصانه و بی‌ریا به‌درگاه الهی و همدلی و برابری و برادری به هم‌نوعان خود دست سپاسگزاری و تشکر را بر آستان الهی بلند کرده و ملتمس تداوم این حال و روز غریب اما الهی در تمام روزهای زندگی خود شدند.
 
آنگاه که مسلمانان در صف‌های به‌هم‌پیوسته، شانه‌به شانه هم با برپایی نماز باشکوه عید فطر در برابر پروردگار بلند مرتبه خود سجده شکر برجای می‌آورند خواهان سعادت برای تداوم این بندگی خالصانه هستند ، چراکه عید فطر، جشن پاکی و رهایی از زنگار گناه، روزهای بخشندگی و اطعام مسکینان، دعا و قرآن خواندن، مهرورزیدن و صدقه‌دادن، کمک به هم‌نوعان، افطاری‌دادن و شریک‌شدن در تمام خوبی‌ها است.

مردم رودبار جنوب از ابتدای صبح با در دست داشتن سجاده خود را به زمین چمن شهدای غدیر می‌رساندند تا در نماز باشکوه عید سعید فطر شرکت کنند، نماز عید فطر در شهرستان رودبار جنوب به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین اکبر افشارمنش اقامه شد.

در حاشیه برگزاری نماز عید فطر صندوق‌های کمک به مردم غزه نیز دیده می‌شد.

انتهای خبر/پورحیدر https://armanekerman.ir/vdcb5gb8arhbafp.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما