تاریخ انتشار :شنبه ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۰۶:۰۵
۰
plusresetminus
نماینده منتخب مردم کرمان و راور در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی:

مدیران کارتابلی معضل مدیریت شفاف هستند

نماینده منتخب مردم کرمان و راور در دوازدهمین دوره مجلس گفت: امروز یکی از مشکلات و معضلات استان کرمان، مدیران غیرشفاف و کارتابلی است.
مدیران کارتابلی معضل مدیریت شفاف هستند
شهباز حسن‌پور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «راه آرمان»؛ گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری در ابتدای هر سال منشور و دستورالعملی برای همه کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی است، تا بتوانند برنامه‌های خود را حول محور منشوری که رهبر معظم انقلاب اعلام کرده‌اند، تدوین کنند.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: «جهش تولید» می‌تواند در دین و دنیا مردم تأثیرگذار باشد، و مسائل اقتصادی، عامل بسیار مؤثری در ایجاد امید، شادابی و نشاط جامعه دارد.

وی افزود: زمانی که از «جهش تولید» سخن می‌گوییم باید به تمامی چرخ‌ دنده‌های تولید توجه کنیم که با هم و در یک سمت حرکت کنند، نه اینکه قرار باشد مردم در صحنه حضور پیدا کنند، اما سیستم فشل اداری باعث بروز مسائل و مشکلات عدیده‌ای در وضعیت کار و اشتغال مردم شود.

نماینده منتخب مردم کرمان و راور در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: یکی از کارهایی که باید در سال جاری به‌ آن توجه ویژه، خاص و راهبردی شود، این است که کار به مردم واگذار شود.

وی بیان کرد: بیش از یک دهه مقام معظم رهبری، مسئله اقتصاد و توجه‌به آن را مسئله اول کشور می‌دانند، ولی متأسفانه سیستم دولتی و مجلس شورای اسلامی نتوانسته‌اند برابر خواست مردم عمل کنند و سعی و تلاش دشمن بر این است که یأس و ناامیدی را در جامعه پمپاژ کند.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اولین وظیفه ما، وظیفه امید بخشیدن به جوانان بوده و هست و در این راستا نباید از هیچ‌گونه فعالیتی دریغ کرد.

حسن‌پور ابراز کرد: دولت باید تحرک ویژه‌ای در حل‌وفصل مسائل و مشکلات مردم داشته باشد تا مردم به‌این باور برسند که دولت با آن‌ها همراهی می‌کند و تا زمانی که دولت از خود شروع نکند، مجلس تنقیح قوانین را در دستور کار خود قرار ندهد و تا زمانی که مجلس زمینه را فراهم نکند و ریل‌گذاری را فراهم نکند، اینکه بگوییم مردم حرکت کنند، در حد یک شعار باقی نخواهد ماند.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اگر بخواهیم از شعار پرهیز کنیم و به‌سمت عملی ‌شدن و اجرایی ‌شدن فرمایشات رهبری برویم باید از کارآفرین و سرمایه‌گذار استقبال کنیم که نه‌تنها امروز هیچ‌یک از این کارها اتفاق نمی‌افتد بلکه متأسفانه باعث بروز مسائل و مشکلات برای مردم شده‌ایم.

نماینده منتخب مردم کرمان و راور در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: متعقدم برای حل‌وفصل مشکلات دیار کریمان، استان کرمان ما باید با رویکرد جدید، فرهنگ‌سازی جدید، میدانی عمل‌ کردن، بسیجی عمل‌ کردن و با استفاده از مدیران شجاع، جسور، تصمیم‌ساز و تصمیم‌گیر اقدام کنیم.

وی افزود: امروز یکی از مشکلات و معضلات استان کرمان، مدیران غیرشفاف، مدیرانی که تصمیم‌گیر نبوده و نیستند، مدیرانی کارتابلی است و همچنین یکی از معضلات و مشکلات کرمان، مسئله خام‌فروشی است که از این مسائل باید جلوگیری شود.

حسن‌پور گفت: در حوزه کشوری در جهت تصویب قوانین صریح، شفاف، راه‌گشا و جلوگیری از دوباره کاری‌ها در کشور اقدام خواهیم کرد.

وی ادامه داد: در استان کرمان نیز، سعی می‌کنیم در سطح شهرستان کرمان، ظرفیت و پتانسیل ارزشمند سه پارلمان بخش خصوصی، اتاق بازرگانی، اتاق اصناف و تعاون را فعال کرده تا بتوانیم با استفاده از نظرات سازنده این عزیزان و با استفاده از توان مادی این بخش‌ها در جهت به‌سرعت درآمدن چرخ‌های تولید در همه زمینه‌ها و زیرساخت‌ها اقدام و اعلام کنیم که صاحب اصلی کشور، خودِ مردم هستند و مردم‌سالاری دینی را گسترش دهیم.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امیدوارم در سال جدید بتوانیم، مکتب سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی در استان کرمان جاری‌تر کنیم و اصناف یکی از ظرفیت‌های بسیار خوب بی‌بدیل و بی‌نظیری است که همواره همراهی کرده‌اند و قطعاً اصناف در این عرصه نیز نهایت همکاری و همراهی خواهند کرد.

انتهای خبر/م https://armanekerman.ir/vdcdfz0fjyt0ox6.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین