تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۷
۰
plusresetminus
امام جمعه شهرستان جازموریان گفت: شهید صیادشیرازی اخلاص، وظیفه‌شناسی و وجدان‌کاری را سرلوحه کار و امور خود قرار داده بود و در حوزه کاری زبان‌زد خاص‌ و عام بود.
اخلاص و وظیفه‌شناسی شهید صیادشیرازی معروف بود
حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صادقی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ با اشاره به سالروز شهادت سپهبد شهید علی صیادشیرازی گفت: شهید صیاد شیرازی، صیاد دل‌های بسیاری از ارادت‌مندان و مریدان این انقلاب بود و آنچه‌که زندگی وی را ممتاز از زندگی سایر انسان‌ها می‌کرد این بود که شهید صیاد شیرازی اخلاص، وظیفه‌شناسی و وجدان‌کاری را سرلوحه کار و امور خود قرار داده بود و در حوزه کاری زبان‌زد خاص‌ و عام بود.

امام جمعه شهرستان جازموریان ادامه داد: اطرافیان سپهبد شهید علی صیادشیرازی می‌دانستند وی اهمیت بسیاری به مسائل می‌داد و برای وی مهم بود که بتواند به بهترین نحو ممکن، تکلیف شرعی خود را انجام دهد.

وی بیان کرد: مسئله دیگری که شهید صیادشیرازی را ممتاز می‌کند این است که در کنار انجام همه مسائل، وی یک مسئله را هیچ‌گاه فراموش نمی‌کرد و آن نماز اول وقت بود، اهمیت به نماز اول وقت کاری کرد که صیاد دل‌ها مانند همرزمانش به آرزوی خود برسد و عاقبت‌ به‌خیر شود و به‌شهادت برسد.

حجت‌الاسلام والمسلمین صادقی با تأکید بر اینکه پیام‌ها و اقدامات سپهبد شهید علی صیادشیرازی برای همه ما می‌تواند سرلوحه و نقشه راه باشد در خصوص خدمات و اقدامات ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: خدمات ارتش در نقاط مختلف کشورمان و در هنگام وقوع بحران‌ها برکسی پوشیده نیست.

امام جمعه شهرستان جازموریان ابراز کرد: با وقوع سیل‌های متعدد در سال‌های گذشته، اولین گروهی که همواره در کنار مردم بودند و مشغول به‌خدمت می‌شدند، نیروهای ارتش همیشه قهرمان بودند.

وی با اشاره به اقدامات متعدد ارتش در جنوب استان کرمان و با بیان اینکه مردم همواره مرهون زحمات ارتش جمهوری اسلامی ایران هستند، خاطرنشان کرد: در شهرستان جازموریان، مردم ۲۳ روستا که سال‌های سال آرزوی داشتن جاده خوب و مناسب را داشتند، ارتش پای کار آمده و در حال محیاسازی ایجاد جاده مواصلاتی شهرستان جازموریان به طبق‌ نمداد است که با احداث این جاده، ۲۳ روستا تحت پوشش قرار می‌گیرند. 

انتهای خبر/م https://armanekerman.ir/vdcgyz9qwak9tx4.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین