تاریخ انتشار :جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۰۶:۰۵
۰
plusresetminus
دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمان پاسخ داد:

اولویت‌های منتخبان مجلس برای استان چیست؟

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمان در گفتگویی به تشریح اولویت‌هایی که منتخبان مجلس استان کرمان باید در نظر بگیرند، پرداخت.
اولویت‌های منتخبان مجلس برای استان چیست؟
سیدحسین صابری در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ در خصوص اولویت‌های منتخبان مجلس شورای اسلامی برای استان کرمان گفت: وظیفه اصلی نمایندگان قانون‌گذاری و نظارت بر اداره قانون است و این مهم را باید در صدر برنامه‌های خود قرار دهند.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه استان کرمان بهشت معادن است، تصریح کرد: حق قانونی استان فراموش شده و  ۱۵درصد درآمدهای ناشی از معادن، می‌تواند بسیاری از مشکلات اقتصادی استان را حل کند؛ بنابراین توجه به‌این مهم در دستور کار منتخبان مردم استان کرمان در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی قرار گیرد.

وی هماهنگی در همه زمینه‌ها را شرط اصلی بیان و بر ایجاد و تقویت در این عرصه تأکید کرد و افزود: نمایندگان مردم استان کرمان در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، شعارهای دوره تبلیغات خود را مرور و در جهت عملی کردن آن‌ها تلاش کنند.

صابری با تأکید بر اینکه منتخبان مردم استان کرمان در مجلس برنامه هفتم توسعه را با دقت مطالعه و اظهارات و اقدامات بومی شده استانی را پیگیری کنند و بیان کرد: یکی از مشکلات استان ضعف مدیریت است، منتخبان مردم استان کرمان در مجلس شورای اسلامی مدیریت و مطالعه‌گری را تقویت کنند.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمان با تأکید بر اینکه نمایندگان مردم استان کرمان در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مدیریت منابع آب استان را پیگیری کنند چراکه این موضوع بسیار مهم است، عنوان کرد: همچنین منتخبان مردم استان کرمان در مجلس شورای اسلامی موضوعات فرهنگی، مذهبی و اجتماعی استان را اولویت بگذارند.

وی تصریح کرد: زیرساخت‌های استان از سطح مدنظر عقب است؛ بنابراین نمایندگان مردم استان کرمان در مجلس شورای اسلامی این مهم را به‌صورت متمرکز پیگیری کنند.

صابری قوم‌گرایی را آفت جدی دانست و خاطرنشان کرد: مسئولان و مردم در این راستا، تلاش کنند و به عناصر بومی توجه کنند.

انتهای خبر/م https://armanekerman.ir/vdcc0xqs12bq018.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین