تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۰۳
۰
plusresetminus
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس مطرح کرد:

پاسخ مقتدرانه ایران اسلامی به رذالت‌های رژیم صهیونیستی

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: سپاه با این اقدام نشان داد ایران اسلامی، مقتدرانه پاسخگو رذالت‌های رژیم صهیونیستی خواهد بود.
پاسخ مقتدرانه ایران اسلامی به رذالت‌های رژیم صهیونیستی
محمدمهدی زاهدی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ با اشاره به پاسخ نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق گفت: به نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و به‌ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خداقوت می‌گوییم.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی با این اقدام، عزت و اقتدار ایران اسلامی را نشان دادند و این مهم را به رژیم غاصب صهیونیستی و ایادی آن‌ها آمریکا جنایت‌کار نشان داد که ایران اسلامی، مقتدرانه پاسخگو رذالت‌ها و خباثت‌های رژیم منحوس صهیونیستی خواهد بود.

وی بیان کرد: رژیم صهیونیستی طی چندماه گذشته جنایات بزرگی را از خود به‌جای گذاشته که در تاریخ نمونه آن را ندیده‌ایم؛ کشتن کودکان و زنان، اقدام وحشیانه نسبت به بیمارستان‌های غزه و نیروهای امدادی و غیره از جمله اقدام ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی است.

زاهدی با اشاره به مطلب فوق ابراز کرد: از نظر مواضع بین‌المللی و حقوق بشری مسائل عنوان شده، خط قرمز هستند اما رژیم غاصب صهیونیستی، این خطوط قرمز را شکست و شرایط را به‌جایی رساند و به خود این اجازه را داد که به کنسولگری ما در سوریه حمله و جمعی از پاسداران ما را به‌شهادت برساند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این اقدام بسیار محکم برای این مهم بود که رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی بدانند که جمهوری اسلامی ایران نمی‌توان شوخی کرد.

وی خاطرنشان کرد: معادلات سیاسی و نظامی منطقه با اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله موشکی به رژیم صهیونیستی تحت تأثیر قرار خواهد گرفت و جمهوری اسلامی ایران با اقتدار در صحنه‌های بین‌المللی در حوزه‌های سیاسی، دفاعی و نظامی حضور پیدا کرده و حمایت از مظلومین جهان روزبه‌روز قوی‌تر خواهد شد.

انتهای خبر/م
  https://armanekerman.ir/vdciyuazqt1a5p2.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین