تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۳ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۱
۰
plusresetminus
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان:

سرمایه‌گذاران پای کار رونق مناطق محروم باشند

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان با دعوت از سرمایه‌گذاران گفت: شنیدن صدای چرخ‌های تولید در مناطق محروم امیدآفرینی می‌کند.
سرمایه‌گذاران پای کار رونق مناطق محروم باشند
به گزارش گروه فرهنگ و اجتماع پایگاه خبری «راه آرمان»؛ حسین میجانی صبح امروز در حاشیه بازدید استاندار کرمان از شهرک صنعتی کهنوج با اشاره به ایجاد زیرساخت‌های لازم در شهرک‌های صنعتی اظهار کرد: تأمین زیرساخت‌های لازم در شهرک‌های صنعتی استان کرمان بالاخص آب و برق در دستور کار شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان قرار دارد.

وی با بیان اولویت‌های شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان برای توازن منطقه‌ای افزود: با توجه به کمبود نزولات آسمانی، در شهرک صنعتی کهنوج مشکل آب بود که باتوجه‌به بازدیدهای مکرر و گزارشات مدیر شهرک‌های صنعتی جنوب استان، تامین آب شرب و آب صنعت در اولویت قرار گرفت و امروز با حضور استاندار کرمان عملیات اجرایی حفر چاه دوم این شهرک آغاز شد.

میجانی با دعوت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای ایجاد بنگاه‌های اقتصادی و تولیدی گفت: مجموعه شرکت شهرک‌های استان کرمان با تمام امکانات در جهت تحقق شعار سال آماده همکاری با سرمایه‌گذاران است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان با بیان اینکه شنیدن صدای چرخ‌های تولید در تمام استان کرمان به‌ویژه مناطق محروم امیدواری مردم منطقه می‌شود، ار سرمایه‌گذاران بخش خصوصی دعوت کرد تا همگام با دولت در راستای رونق تولید در این مناطق گام بردارند.

منبع: فارس

انتهای خبر/س https://armanekerman.ir/vdcfmxdyew6djma.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین