تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۱۸
۰
plusresetminus
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ارتش جنوب‌ شرق تأکید کرد:

ضرب شصت نیروهای مسلح به رژیم اشغالگر صهیونیستی

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ارتش جنوب‌ شرق گفت: پاسخ نیروهای مسلح در عملیات «وعده صادق» ضرب شصتی بود که به رژیم صهیونیستی داده شد.
ضرب شصت نیروهای مسلح به رژیم اشغالگر صهیونیستی
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ امیر سرتیپ امیر غلامعلیان صبح امروز در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه امسال مراسم دهه ارتش را از ۲۱ فروردین‌ماه با اطعام تعدادی از ایتام کمیته امداد امام خمینی (ره) آغاز کردیم، گفت: توزیع ۸۰۰ سری جهیزیه در مناطق محروم جنوب کرمان، برگزاری مراسم بیست‌وپنجمین سالگرد شهادت سپهبد شهید علی صیادشیرازی و چهل‌وپنجمین سالگرد شهادت سپهبد شهید محمدولی قرنی از دیگر برنامه‌های انجام شده در دهه ارتش است.
 
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ارتش جنوب‌ شرق ادامه داد: در ۲۹ فروردین‌ماه رژه باشکوه پیاده و خودرویی مستقر در استان را در بلوار ۲۲ بهمن‌ماه خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: شعار اصلی امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران، شعار ولایت‌محوری است؛ در بدنه ارتش جمهوری اسلامی این افتخار را داریم که با تأسی از مقام معظم رهبری و تبعیت محض از دستورات ایشان امورات را انجام می‌دهیم و هیچ کاری در ارتش انجام نمی‌شود مگر اینکه رگه‌هایی از ولایت و ولایت‌مداری و در راستای عملی کردن فرمایشات رهبری، وجود داشته باشد.

امیر سرتیپ غلامعلیان عنوان کرد: این افتخار را داریم که به‌عنوان سرباز ولایت در کنار ولایت و برای حفاظت از حدود مرزهای کشور انجام وظیفه می‌کنیمو خداوند را شاکریم که امروز با هم‌افزایی و اتحاد بسیار خوبی که در بین نیروهای مسلح وجود دارد؛ امروز بازدارندگی کشور جمهوری سالامی ایران در حدی است که به کوچک‌ترین تهدیدات نظامی، بزرگ‌ترین و ارزشمند‌ترین و قوی‌ترین پاسخ‌ها را خواهیم داد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ارتش جنوب‌ شرق تأکید کرد: پاسخی که در عملیات «وعده صادق» در مقابله با تهاجم هوایی رژیم صهیونیستی به کنسلوگری ایران انجام شد، تنها گوشه‌ای از پاسخ‌هایی بود که می‌شد داده شود.

وی با بیان اینکه توان دفاعی و توان تهاجمی نیروهای مسلح را می‌دانیم، اظهار کرد: پاسخی که به دشمن داده شد، پاسخی نبود که پاسخ قطعی ایران باشد، این اقدام را در حد تنبیه هم نمی‌دانم؛ اقدام صورت گرفته، پاسخی بود در مقابله با مراکزی که این عملیات را علیه کنسولگری جمهوری اسلامی ایران انجام داده بودند و ضرب شصتی بود که به رژیم صهیونیستی داده شد.

امیر سرتیپ غلامعلیان گفت: اگر نیاز باشد در روزهای آتی پاسخ‌های قطعی و کوبنده‌تری داده می‌شود؛ که البته این اقدام بستگی به عملکرد رژیم صهیونیستی دارد و مطمئن هستم اگر آن‌ها عقل و تدبیر داشته باشند، این خطا محاسباتی را انجام نخواهند داد.
 
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ارتش جنوب‌ شرق معنویت محوری را ویژگی دیگر ارتش جمهوری اسلامی ایران مطرح کرد و ادامه داد: امروز در تمام فعالیت‌ها و اقدامات ما، آموزه‌های معنوی و بصیرتی وجود دارد و تأسی از فرهنگ عاشورا، امام حسین علیه‌السلام و فرهنگ جهادی در همه برنامه‌هایمان جزو اهداف و راهبردهایمان است.

وی با بیان اینکه بصیرت بسیار بالا نسبت به مقتضیات زمان و شرایط جامعه از دیگر ویژگی‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران است، خاطرنشان کرد: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با دشمن‌شناسی بسیار خوب، تمامی تحرکات و فعالیت‌های دشمن را در مرزهای مختلف رصد می‌کند و در سراسر مرزهای جمهوری اسلامی ایران مستقر است و قرارگاه منطقه‌ای ارتش جنوب‌ شرق
در مرزهای کشور افغانستان، مرزهای مشرف به نوار ساحلی دریای عمان و خلیج‌ فارس مستقر است و تحرکات را رصد می‌کند.

انتهای خبر/م
https://armanekerman.ir/vdcaown6i49nye1.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین