تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۵
۰
plusresetminus
رقابت‌های لیگ سه فوتبال؛

مس نوین مترصد جهش به رتبه‌های صعود است

تیم فوتبال مس نوین بازی هفته هشتم خود را در رقابت‌های لیگ سه این فصل از ساعت ۱۵ روز سه‌شنبه ۲۸ فروردین در امیدیه برابر تیم نفت انجام خواهد داد.
مس نوین مترصد جهش به رتبه‌های صعود است
به گزارش سرویس ورزشی پایگاه خبری «راه آرمان» به نقل از روابط عمومی باشگاه مس؛ تیم فوتبال مس نوین که از هفت بازی قبل خود سه پیروزی، دو تساوی و دو شکست کسب کرده است با ۱۱ امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارد و در یک قدمی رسیدن به رتبه‌های صعود در جدول می‌باشد.

شاگردان رسول نامجو در تیم مس نوین که در این فصل تجربه پیروزی در خانه حریفان را نیز دارد، در این بازی بیرون از خانه چشم به کسب امتیاز کامل مسابقه برابر تیم شناخته شده نفت امیدیه دارد تا خود را به رتبه‌های صعود در جدول برساند.

در مقابل تیم نفت امیدیه که از هفت بازی قبلی خود یک پیروزی، پنج مساوی و یک شکست در جدول دارد، با هشت امتیاز در رده هفتم جدول می‌باشد و با هدایت عزیز فریسات چشم به جایگاه پنجمی فعلی مس نوین در جدول رقابت‌ها در این بازی دوخته است.

تیم مس نوین که اکثر بازیکنان آن را نفرات بومی و آکادمی باشگاه مس کرمان تشکیل می‌دهند در مرحله اول در پی معرفی و پرورش بازیکنان به تیم بزرگسال مس کرمان می‌باشد.
انتهای خبر/ پسند https://armanekerman.ir/vdcjvyev8uqexxz.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین