تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۰۵
۰
plusresetminus
وصیت شهید «حسین زارعی جلال‌آبادی»؛

سنگر کلاس را به سنگر جهاد تبديل کردم

شهید حسین زارعی جلال‌آبادی در وصیت‌نامه خود آورده: بر خود فرض لازم دانستم سنگر کلاس را به سنگر جبهه و جهاد در راه خدا تبديل کنم.
سنگر کلاس را به سنگر جهاد تبديل کردم
به گزارش گروه فرهنگ و شهادت پایگاه خبری «راه آرمان»؛ شهید «حسین زارعی جلال‌آبادی» چهارم ‌فروردين ۱۳۴۵، در روستای جلال‌آباد از توابع شهرستان زرند زاده شد.

وی تا پايان مقطع ‌متوسطه‌ تحصيل كرد و ديپلم انسانی گرفت. پاسدار بود، چهارم دی ۱۳۶۵، با سمت جانشين فرمانده گروهان در جزيره ام‌الرصاص بر اثر اصابت تركش شهيد شد.

پيكر وی مدت‌ها در منطقه بر جا ماند و پس از تفحص سال ۱۳۷۴، در گلزار شهدای ‌زادگاهش به‌خاک سپرده‌ شد.

گزیده‌ای از وصیت‌نامه شهید «حسین زارعی جلال‌آبادی» را با هم مرور می‌کنیم:
با نام الله ياری‌دهنده روح الله پيروز کنند جندالله و با نام او که آرام‌بخش قلب‌هاست و يادآور آمرزنده گناهان ما انسان‌هاست و با سلام بر آخرين پيامبر خدا و فرزند برومندش امام زمان (عج) و نایب آن حضرت پيرجماران خمينی بت‌شکن.
 
گواهی می‌دهم که عالم برزخ و روز رسيدگی به اعمال انسان‌ها حق است و از آنجايی که شهادت در راه خدا فوز عظيم است و در اين برهه از زبان که ميهن اسلامی ما مورد هجوم بيگانگان قرار گرفته است برخود فرض داشته‌ام که سنگر کلاس را به سنگر جبهه و جهاد در راه خدا تبديل کنم و با اين هدف عازم جبهه‌های نور عليه ظلمت شدم.
 
اگر در اين راه به فيض شهادت نائل شدم، در مرگم ناله و شيون نکنيد که موجب خوشحالی منافقين شود، اگر خواستيد گريه کنيد بر مظلوميت علی‌اکبر امام حسين(ع) گريه کنيد، آری پدرجان اميدوارم مرا ببخشی از اينکه نتوانستم محبت‌های بی‌کران شما را جبران کنم و خدا را شکر و سپاسگزار باشيد که امانتی که در دست شما آن را به صاحب اصليش بازگردانديد.
 
تو ای مادرم که زحمات زيادی برای تربيت من کشيده‌ای و من نتوانستم حتی ذره‌ای از آن همه زحمات شما را جبران کنم و از شما مادر گراميم می‌خواهم که شيرت را حلالم کنید.
 
ای برادران عزيزم خصوصاً برادران عضو پايگاه و مقاومت شهيد دستغيب، راه شهدا را ادامه دهيد تقوا را پيشه کنيد و توشه‌ای برای آخرت خود جمع کنيد و بدانيد که اين دنيا فانی است و سرای آخرت جاودان و هميشه با هم بايستيد وحدت را همچون گذشته حفظ کنيد همچون برادران عزيزی که در پايگاه بودند و رفتند در عمليات‌های گذشته شهيد و مفقود و اسير گشته‌اند راه آنها را ادامه دهيد که در قيامت در مقابل آنها روسياه نباشم و بهره خود را جهت زندگانی جاويد مهيا سازيد.
 
امام صادق(ع) فرمود الدنيا مزرعه الاخره اگر شنيديد که برادرتان رو‌به‌سوی معبود خود شتافته ناراحت نشويد و به يک‌ديگر تبريک بگوييد و از خدا بخواهيد که صبری به مادر و پدرها بدهد ای دوستان عزيزی که همواره ياد خدا هستيد مواظب باشيد که شيطان در همه حال در کمين است انسان را از صراط مستقيم باز دارد و صبر تقوا را پيشه کنيد.
 
شما را قسم می‌دهم که هرکس وصيت‌نامه اين حقير را می‌خواند و يا گوش می‌دهید اميدوارم مرا عفو و بخشش کند، ای مردم شهيد‌پرور و امت حزب الله دست از ياری امام عزيز برنداريد و برای طول عمر امام تا ظهور مهدی دعا کنيد در دعاهای توسل و کميل شرکت کنيد که برنده‌ترين سلاح مومن سلاح دعا است همان‌گونه که پيامبر می‌فرمايد الدعا سلاح المومن.
 
در پايان از امت حزب الله می‌خواهم که براي پيروزی اسلام و برافراشته پرچم لا اله الا الله محمد رسول‌الله از سرتاسر گيتی جبهه‌ها را تقويت کنيد و برای رسيدن به اين هدف مقدس از جان و فرزندان و مال خود مضاعقه نکنيد.

انتهای خبر/س
https://armanekerman.ir/vdcdkz0fxyt0oo6.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین