تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۱ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۵۴
۰
plusresetminus
گشت‌ مشترک واحد‌های نظارتی شهر کهنوج با محوریت فرمانداری، تعزیرات حکومتی، بازرسان سازمان صمت، جهاد کشاورزی، بازرسان بهداشت، بازرسان دامپزشکی و بسیج مستضعفان به منظور رصد بازار و جلوگیری از افزایش بی رویه و خودسرانه قیمت ها از اصناف کهنوج بازدید کردند
کنترل بازار و حمایت از مصرف کنندگان کالاهای اساسی زیر ذرهبین بازرسین/گشت مشترک واحدهای نظارتی کهنوج از اصناف این شهر بازدید کرد
 حسین سالاری مقدم مدیر جهاد کشاورزی کهنوج درگفتگو با "راه آرمان" با بیان اینکه ضروری است که بر روند فعالیت اصناف به ویژه آن‌هایی که به توزیع کالا‌های اساسی مورد نیاز می‌پردازند، نظارت شود، گفت: امروز به چند صنف مختلف سر زدیم تا از نزدیک، عملکرد آن‌ها را رصد کنیم.
 
 
مدیر جهاد کشاورزی ضمن تقدیر و تشکر از همراهی و همکاری بسیج اصناف، معاون فرماندار، تعزیرات، اتاق اصناف ، اداره صمت، بازرسان بهداشت و بازرسان بسیجی در این بازدید ها اظهار داشت: بازرسان با توجه به ایام پیش رو و انتظارات مسئولین استانی و شهرستانی در صورت هرگونه مشاهده تخلف وفق ضوابط و مقررات برخورد می نمایند.
 
وی در ادامه گفت :با توجه به ضرورت کنترل بازار و حمایت از مصرف کنندگان کالاهای اساسی کشاورزی شامل : برنج ،گوشت مرغ، شکر و.. اکیپ های گشت بازرسی متشکل از بازرسین و نمایندگان کمیته نظارت بطور محسوس در هنگام توزیع کالا های اساسی و کشاورزی توسط عاملین و در سایر زمانها بصورت نامحسوس قیمت محصولات را در سطح شهرستان پایش می کنند.
 
 
وی افزود: با مشاهده هرگونه تخلف در سطح بازار اعم از عدم درج قیمت ، عدم ارائه فاکتور خرید، عدم ارائه صورتحساب ، گرانفروشی ، کم‌فروشی ، تقلب و غیره وفق ضوابط و مقررات برخورد خواهد شد.
 
 
تشدید نظارت موثر و مستمر در بازار و کنترل قیمت اقلام و کالاهای اساسی در کهنوج از مهم ترین برنامه های جهاد کشاورزی در ایام پیش رو است.
 
انتهای پیام/کیوان
 
https://armanekerman.ir/vdcaemn6y49nua1.k5k4.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما