تاریخ انتشار :جمعه ۱۲ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۰۱
۰
plusresetminus
حجت الله پاداش گفت: قریب به ۷۰ هزار نفر از زائران شهید سلیمانی را از ۲۹ اسفند تا امروز اسکان دادیم.
اسکان ۷۰ هزار نفر از زائران شهید سلیمانی از ۲۹ اسفندماه در کرمان/ مشارکت 98 درصدی مردم در تعیین جمهوری اسلامی در دنیا بی نظیر بود
حجت الله پاداش جانشین ستاد تخصصی اقشار و متخصصین سپاه ثارالله استان کرمان در گفتگو با راه آرمان در رابطه با اسکان زائران نوروزی مرقد شهید سلیمانی گفت: ما برای کمک به دستگاههای خدمات رسان اسکان نوروزی و پیرو دستور فرماندهی سپاه ثارالله و در راستای اجرای موفق و تجربه خوب ستاد اسکان در دومین سالگرد شهید سلیمانی ستاد اسکان نوروزی نیز ایجاد شد.
 
وی افزود: هم برای راهیان مکتب شهید سلیمانی و هم برای دیگر زائران که در قالب کاروان ها یا به صورت خانوادگی به کرمان سفر کردند؛ هدف ما این بود خدمتی به زائرانی داده شود که در تهیه اسکان مشکل دارند.
 
مسئول ستاد اسکان زائرین مرقد شهید سلیمانی با اشاره به برگزاری جلسات متعدد با سازمان های مربوطه عنوان کرد: با توجه به هماهنگی های صورت گرفته با نمایندگانی از مجموعه آموزش و پرورش گردشگری شهرداری استانداری اداره اوقاف سازمان تبلیغات کمیته مردمی اسکان؛ بیش از ۲۰ مکان را آماده کردیم.
 
پاداش ادامه داد: یک سامانه اسکان دیار مرد میدان را راه اندازی کردیم و اطلاع رسانی توسط معاونت اردویی سپاه ثارالله به تمام کشور انجام شد؛ همچنین تبلیغات شهری و فضای مجازی این سامانه در دستور کار بود.
 
وی مطرح کرد: ما حدود ۳۰۰۰ نفر اسکان را پیش بینی کردیم و حدود ۹۵۰ کلاسی که آموزش و پرورش آماده کرده بود حدود ۵۰۰۰  نفر جمعا آمادگی اسکان حدود ۸۰۰۰ نفر برای هر شب را داشتیم.
 
مسئول ستاد اسکان زائرین مرقد شهید سلیمانی با بیان اینکه برای هر زائر یک شب اسکان در نظر گرفتیم تا بتوانیم به تعداد بیشتری از زائران خدمات رسانی انجام دهیم گفت: آماری که ما از میزان اسکان ارائه می دهیم جدای از آمار اسکان در مراکز اقامتی و مجموعه های تحت نظر شهرداری مانند بوستان ها است.
 
حجت الله پاداش اظهار کرد: قریب به ۷۰ هزار نفر از زائران شهید سلیمانی را از ۲۹ اسفند تا امروز اسکان دادیم؛ اسکان نوروزی ما قریب به دو برابر اسکان دومین سالگرد شهید سلیمانی بوده است.

وی ضمن عرض تبریک روز ۱۲ فروردین سالروز رفراندوم جمهوری اسلامی ایران گفت: مشارکت بیش از 98 درصدی مردم و تعیین نظام حکومتی تحت عنوان جمهوری اسلامی که در جهان بی نظیر و مبتنی بر دو رکن اساسی جمهوریت و اسلامیت بود را خدمت مردم شریف و ولایتمدار استان کرمان و پیروان مکتب شهید سلیمانی تبریک عرض می کنم.

مسئول ستاد اسکان زائرین مرقد شهید سلیمانی در پایان خاطرنشان کرد: از مجموعه استانداری، اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری، شهردار کرمان، سازمان تبلیغات اسلامی، اداره کل آموزش و پرورش و نواحی یک و دو آموزش پرورش، اداره کل اوقاف و امور خیریه، کمیته مردمی اسکان، مجموعه گلزار شهدا و تمامی مجموعه های سپاه و تمامی کسانی که ما را در این خصوص کمک کردند؛ تشکر می کنم.
 

 
انتهای پیام/ https://armanekerman.ir/vdchkmnzv23ni6d.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین