تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۲۶
۰
plusresetminus
مهندس علی ضیاءالدینی شهردار زرند خبر داد: به زودی 16هزار متر مربع از معابر سطح شهر زیر پوشش آسفالت خواهد رفت .
به گزارش راه آرمان ، مهندس ضیاءالدینی شهردار زرند در گفتگو با خبرنگار راه آرمان از آسفالت به عنوان یکی از مطالبات اصلی همشهریان نام برد و با اعلام اینکه سعی داریم در سال جاری معابر در بودجه شهرداری را زیر پوشش اسفالت قرار دهیم گفت: سعی دارم عملیات آسفالت ریزی و لکه گیری معابر سطح شهر را با در نظر گرفتن اصول فنی و زیرسازی های لازم و با کیفیت مطلوب از ابتدای سال جاری در سطح معابر شهر اجرایی نمائیم.

شهردار زرند هدف از بهسازی آسفالت معابر شهری را تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه و عابرین، رسیدن به استانداردهای مطلوب شهری و نیز افزایش رضایت مندی مردم دانست و عنوان کرد: با تلاش همکاران ما در مجموعه شهرداری زرند خوشبختانه میزان رضایت مندی مردم از عملکرد شهرداری افزایش پیدا کرده است.

وی در ادامه با اعلام اینکه مهم‌ترین وظیفه شهرداری خدمت رسانی به شهروندان است خاطر نشان کرد: طی چند روز آینده بیش از 16 هزار متر مربع از معابر سطح شهر زرند زیر پوشش آسفالت خواهد رفت .

شهردار زرند انتخاب معابر رابراساس رعایت عدالت اجتماعی عنوان و محله های کم برخوردار و کوچه های خاکی را در اولویت اجرای این طرح دانست و افزود : 10 معبر اصلی و فرعی از جمله پرستار، خیابان صیاد شیرازی، امام سجاد و فرعی بین آنها، ولی عصر ،حجت ،شهید یزدانی ،ابوذر به زودی زیر پوشش آسفالت خواهند رفت.

انتهای پیام/قنبرزهی https://armanekerman.ir/vdcaemn6e49nuo1.k5k4.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما