تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۴۹
۰
plusresetminus
مسئول سازمان بسیج طلاب، اساتید و روحانیون استان کرمان خبر داد؛

کرمان میزبان یادواره کشوری ۳۸ شهید روحانی مدافع حرم در ۲۹ اردیبهشت

علی جعفری گفت: کرمان میزبان یادواره عظیم کشوری 38 شهید روحانی مدافع حرم در تاریخ 29 اردیبهشت ماه خواهد بود و هدف از برگزاری این یادواره، طنین اندازی ذکر شهید و شهادت در کشور و استان کرمان است.
کرمان میزبان یادواره کشوری ۳۸ شهید روحانی مدافع حرم در ۲۹ اردیبهشت
حجت الاسلام و المسلمین علی جعفری در گفتگو با راه آرمان؛ گفت: کنگره چهار هزار شهید روحانی کشور را در تاریخ چهارم خرداد ماه سال جاری با شعار «تعهد سرخ از حجره تا سنگر» برگزار خواهد شد که پیرامون این کنگره عظیم چندین کار مقدماتی به سازمان بسیج طلاب، اساتید و روحانیون استان کرمان تفویض شد.

مسئول سازمان بسیج طلاب، اساتید و روحانیون استان کرمان با اشاره به اینکه اولین اقدامی که در این راستا باید انجام دهیم، سرکشی از خانواده شهدای روحانی است، تصریح کرد: حضور در نمایشگاه آثار و محصولات فرهنگی و اقدامات شهدای روحانی از دیگر اقداماتی است که انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه استان کرمان 144 شهید روحانی را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، اظهار کرد: آثار و محصولات بسیار زیادی فراهم شده است که این آثار به نمایشگاه قم ارسال می شود.

حجت الاسلام و المسلمین جعفری تصریح کرد: بیش از 350 شهید روحانی مدافع حرم داریم که این شهیدان، تحت فرماندهی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در دفاع از حرم از حرم حضرت زینب کبری سلام الله علیها پیش قدم بوده اند و در بین این شهدای گرانقدر، 38 شهید روحانی مدافع حرم، تابعیت ایرانی دارند.

مسئول سازمان بسیج طلاب، اساتید و روحانیون استان کرمان خاطر نشان کرد: کرمان میزبان یادواره عظیم کشوری 38 شهید روحانی مدافع حرم در تاریخ 29 اردیبهشت ماه خواهد بود و هدف از برگزاری این یادواره، طنین اندازی ذکر شهید و شهادت در کشور و استان کرمان است.

انتهای پیام/م https://armanekerman.ir/vdcbg0b89rhb50p.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین