تاریخ انتشار :سه شنبه ۳ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۴۴
۰
plusresetminus
امان الله علیمرادی گفت: دست قدرت "یَدُ اللَّهِ فَوْقَ أَیْدِیهِمْ" و حقیقت "مَا النَّصْرُ إلّا مِنْ عِندِ الله " به دست رزمندگان اسلام‌ در فتح خرمشهر عیان شد.
آیه شریفه "یَدُ اللَّهِ فَوْقَ أَیْدِیهِمْ"؛ به دست رزمندگان اسلام‌ در فتح خرمشهر عیان شد
حجت الاسلام و المسلمین امان الله علیمرادی در گفتگو با راه آرمان؛ ضمن گرامیداشت فرا رسیدن سوم خرداد ماه سالروز آزادسازی خرمشهر در عملیات بیت المقدس گفت: خداوند متعال ایران اسلامی و رزمندگان فداکار ما را حمایت کرد و نصر بزرگ خود را در فتح خرمشهر نصیب ما کرد.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: دست قدرت "یَدُ اللَّهِ فَوْقَ أَیْدِیهِمْ" و حقیقت "مَا النَّصْرُ إلّا مِنْ عِندِ الله " به دست رزمندگان اسلام‌ در فتح خرمشهر عیان شد و خداوند متعال رزمندگان را به نشان "ما رَمَیتَ إذْ رَمَیتَ وَ لکنَّ الله رَمی" مفتخر ساخت.

وی ادامه داد: خداوند متعال، ندای الله اکبر را در خرمشهر نواخت و پرچم پر افتخار "لا اله الاالله" را بر فراز آن شهر خرم که به دست جنایتکاران به خون کشیده شد و خونین شهر نام گرفت برافراشت.

حجت الاسلام و المسلمین علیمرادی خاطر نشان کرد: تحیت بی حد را بر مجاهدان، کریمان و خردمندان که سبک زندگی اسلامی و رسم اخلاص و بندگی خدا را در این زمانه سر دست گرفتند و به جهانیان نشان دادند، عنایت بفرماید.

انتهای پیام/م https://armanekerman.ir/vdchiqnzq23nizd.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین