تاریخ انتشار :جمعه ۶ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۰۶
۰
plusresetminus
منصور الهی گفت: روحیه خود باوری و مقاومت و نترسیدن از دشمنان از دیگر روشهای تربیتی نسل انقلابی و آن معمار انقلاب بود. 
امام (ره) روحیه خودباوری و مقاومت را در نسل انقلابی زنده کرد
 منصور الهی در گفتگو با راه آرمان  گفت: این مرد تاریخ ساز و ماه بی تکرار با ایمان قوی و اعتقاد راسخی که داشت توانست نسلی را با خود همراه کند.

منصور الهی بیان کرد:  که به صورت مستقیم و چهره به چهره با آنها رودرو نشده بود چون که امام بزرگوار زمانی که نطفه انقلاب را شکل می داد کیلومتر ها با این مردان تاریخ ساز فاصله فیزیکی داشت و در تبعید به سر می برد.


 وی گفت : انچه که قابل تامل است این است که چون حضرت روح ا... خود به هدایت و قدرت الهی یقین داشت گفته ها و نوشته هایش هم در تربیت و رفتار نسل انقلاب موثر واقع می شد.


​​​​​​کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد:  امام مرد خدایی بود از هیچ چیز جز قدرت لایزال الهی هراس نداشت یعنی ایمان راسخ لذا تربیت یافتگان مکتبش هم اینگونه به رشد و تعالی رسیدند.


منصور  الهی گفت: عدم توجه به دنیا، اخلاص در عبادت، خدمت بی منت به بشریت، تواضع در برابر مظلوم از جمله مصادیق بارز مکتب و مرام او بود و پیروانش هم همین مولفه ها را آموختند  و به صداقت او ایمان آوردند.

وی تاکید کرد: روحیه خود باوری و مقاومت و نترسیدن از دشمنان از دیگر روشهای تربیتی نسل انقلابی و آن معمار انقلاب بود. 

کارشناس مسائل سیاسی افزود: ایشان یکی از باورهایشان این بود که ما باید به فکر مکتب اسلام باشیم و قدرت و مسئولیت وسیله برای تعالی مکتب باشد.

 منصورالهی اظهار کرد: تحول در دلهای جوانان فقط با همین مصداق‌ها تبلور پیدا می کنند و کار را به جایی می رساند که در هر زمینه ای آن پیر فرزانه دستور وحکمی را می داد.

وی بیان کرد: آن نسل تربیت شده مرام او از یکدیگر سبقت می گرفتند و برای اجرای دستوراتش سر از پا نمی شناختند لذاست که امروز ما اعتقاد داریم او توانست نسلی را پرورش دهد که انقلابش را تا مرزهای مدیترانه پیش برده اند و برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی در تلاشند.

کارشناس مسائل سیاسی افزود:  امروز فرزند خلف اصلح امام خود از تربیت یافتگان حضرت آیت الله امام خامنه ای مکتبش بوده چون او قوی با ایمان راسخ و مدیریت ناب انقلابی در همان مسیر نسل چهارم و پنجم را هدایت و مدیریت می نماید.

وی در پایان گفت: از این منظر است که گفته می شود حضرت امام راحل فتح الفتوحی داشت که در تاریخ بی سابقه است.

انتهای پیام/ رسول  https://armanekerman.ir/vdcg7u9qzak9xq4.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما