تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۴۸
۰
plusresetminus
توسط مسئول سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمان صورت گرفت؛

تشریح اهداف طرح «هر مسجد یک حقوقدان» در کرمان

مسعود رفیعی در خصوص اهداف طرح هر مسجد یک حقوقدان گفت: آموزش حقوق عمومی به مردم، کاهش ورودی پرونده ها به دستگاه قضایی و افزایش رضایتمندی مردم و کارآمدی بیشتر نظام از جمله این اهداف است.
تشریح اهداف طرح «هر مسجد یک حقوقدان» در کرمان
به گزارش راه آرمان؛ شب گذشته مهدی بخشی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان به همراه معاونین دادسرای عمومی و انقلاب کرمان، فرمانده انتظامی کرمان و جمعی از حقوقدانان بسیجی در قالب طرح هر مسجد یک حقوقدان با حضور در جمع نمازگزاران مسجد الزهرا (س) خیابان باستانی پاریزی شهر کرمان پاسخگوی سوالات مردم بودند و در ادامه به مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی شهروندان رسیدگی کردند.

لازم به ذکر است طرح هر مسجد یک حقوقدان با همکاری دادگستری کل استان و سازمان بسیج حقوقدانان در مساجد استان اجرایی شده است.

مسعود رفیعی در گفتگو با راه آرمان؛ در خصوص اهداف طرح هر مسجد یک حقوقدان گفت: آموزش حقوق عمومی به مردم، کاهش ورودی پرونده ها به دستگاه قضایی و افزایش رضایتمندی مردم و کارآمدی بیشتر نظام از جمله این اهداف است.

مسئول سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمان خاطر نشان کرد: کاهش آسیب های اجتماعی که جنبه حقوقی و قضائی پیدا کرده اند،
خدمات رسانی اثر بخش و مفید به مردم که باعث افزایش اعتماد عمومی به نظام و انقلاب می شود، مراجعه به وکیل استحفاظی جهت اخذ مشاوره و معاضدت حقوقی رایگان به نیازمندان، ارتباط وکلا و آشنایی آنها با افراد محله خود و تلاش در جهت رونق مساجد و آبادانی با حضور وکلا و مردم از دیگر اهداف طرح هر مسجد یک حقوقدان است.

انتهای پیام/م

  https://armanekerman.ir/vdcex78zejh8xpi.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین