تاریخ انتشار :چهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۲۵
۰
plusresetminus
فرمانده حوزه خواهران مقاومت بسیج ام البنین:

اهدای دو سری جهیزیه به زوج های نیازمند

فرخنده انجم شعاع گفت: در راستای کمک مومنانه دو سری جهیزیه کامل شامل وسایل منزل به دو زوج نیازمند اهدا شد.
اهدای دو سری جهیزیه به زوج های نیازمند
فرخنده انجم شعاع فرمانده حوزه مقاومت بسیج ام البنین در گفتگو با راه ارمان گفت: با هدف ترویج حمایت از اقتصاد مقاومتی و تولید داخلی و همچنین تشویق جوانان به ازدواج آسان، دو سری جهیزیه کامل به دو خانواده بی بضاعت  اهدا شد تا به بركت و میمنت ، زندگی خود را متبرک و آغاز نمایند.

وی افزود: اقلام اهدایی شامل؛ یخچال، تلویزیون 24 اینچ ، اجاق گاز ، لباس شویی ، فرش ، جاروبرقی، ... و بسته فرهنگی می باشد.

انجم شعاع بیان کرد: در راستا همدلی و مواسات، طرح اهدای لوازم خانگی برای کمک به نیازمندان توسط خیرین  اجرا می‌شود.

وی افزود:این طرح برای ترویج فرهنگ بخشندگی، ترویج روحیه‌ی جهادی، ترویج حس نوع‌دوستی، ایجاد روحیه‌ی نشاط در بین نیازمندان و توجه عموم شهروندان به مشکلات اقشار نیازمند جامعه  با همکاری و مساعدت همه مردم خیر، در حال اجرا است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج ام البنین با اشاره به اینکه مردم می‌توانند لوازم‌خانگی مانند فرش، کولر، پنکه، یخچال، اجاق‌گاز، بخاری گازی و لباسشویی و... را برای اهدا به نیازمندان در اختیار این حوزه ورده‌های بسیج خواهران  قرار دهند، گفت: بعد از جمع‌آوری لوازم‌خانگی اهدایی خیرین، لوازم‌خانگی اهدایی در بین نیازمندان و زوج های جوان نیازمند توزیع می‌شود.

 انجام شعاع در پایان با بیان اینکه این طرح ادامه خواهد داشت، افزود: ان شاء الله شاهد همکاری و همیاری خیرین، مردم و دیگر نهاد‌های مرتبط در این قضیه باشیم تا بتوانیم مهم‌ترین معضل یعنی ازدواج آسان و بدون دغدغه‌ای را برای مردم عزیز داشته باشیم.



انتهای پیام/ تاج الدینی https://armanekerman.ir/vdcgyz9quak9wy4.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما