تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۳۳
۰
plusresetminus
فرماندار ریگان گفت: تلاش معلمان و خانواده‌ها در سال تحصیلی جدید باید در زمینه ارتقا سطح علمی و دین‌داری دانش آموزان باشد.
به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری راه آرمان؛ مراد آبیار ظهر امروز در بازدید از مدارس از برقراری تمام کلاس‌ها و مدارس شهرستان در آغازین روزهای مهر خبر داد.
 
آبیار در حاشیه بازدید از مدارس در گفتگو با خبرنگار ما با تبریک حلول ماه ربیع الاول، اظهار کرد: فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و ایام پیش رو فرصت مناسبی است و باید از این فرصت محدود برای برطرف کردن برخی از معایب و نواقض فضای مدارس استفاده کرد تا فضای خوب و مناسبی برای ورود دانش آموزان به مدارس مهیا شود.
 
فرماندار ریگان ضمن تاکید بر استفاده تمامی ظرفیت‌های موجود شهرستان برای شروع‌ باشکوه سال تحصیلی جدید، افزود: تلاش معلمان و خانواده‌ها در سال تحصیلی جدید باید ارتقا سطح علمی و دین‌داری دانش آموزان باشد.
 
آبیار تصریح کرد: آغاز سال تحصیلی در جامعه دینی باید آغاز حرکت و تقویت باورهای دینی و تعالی علمی باشد که در این راستا معلمین و خانواده‌ها نقش مهمی را برعهده دارند.
 
فرماندار ریگان در پایان ضمن آمادگی زیرساخت‌های آموزشی شهرستان همزمان با سال تحصیلی جدید از اضافه شدن ۶ باب مدرسه به فضاهای آموزشی خبر داد.
 
انتهای خبر/د
https://armanekerman.ir/vdca0in6a49nea1.k5k4.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما