تاریخ انتشار :يکشنبه ۶ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۲۱
۰
plusresetminus
دانشجوی ارشد دانشگاه شهید باهنر کرمان مطرح کرد:

تشکیل مجلسی قوی، با انتخابات افرادی کارشناس و کارآمد

دانشجوی ارشد دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت: انتخاب افراد توانمند، کارشناس، منجر به تشکیل مجلسی قوی و کارآمد خواهد شد.
تشکیل مجلسی قوی، با انتخابات افرادی کارشناس و کارآمد
مهدیه طاهری در گفتگو با خبرنگار سرویس تحلیلی پایگاه خبری «راه آرمان»  در خصوص ویژگی‌های مجلس انقلابی ابرار کرد: به‌عقیده من مجلس باید کارشناس‌ اسلامی باشد، یعنی خود نماینده و کميسيون فکر کند و تشخیص دهد و روی آن پافشاری کند و دولت را دنبال خود بکشد، آن‌وقت این مجلس، مجلسی کارآمدی خواهد بود که می‌تواند کشور را بهتری وجه اداره کند.
 
این دانشجوی ارشد دانشگاه شهید باهنر کرمان یکی دیگر از ویژگی‌های مجلس انقلابی را کارآمدی دانست و ابراز کرد: آن‌چه که برای مردم در این انتخابات‌ها مهم است، در واقع کارآمدی نظام است و روز‌به‌روز باید ارتقا پیدا کند، این اساس مسئله است.

وی ادامه داد: اگر مردم دنبال رئیس جمهور یا دنبال نماینده مجلس هستند، که می‌خواهند آنها را با انتخاب تعیین کنند، به‌دنبال آن هستند انسان‌های کارآمدی را بر کرسی مسؤلیت بنشانند تا آن‌ها بتوانند سطح کارآمدی نظام را افزایش دهند و مشکلات مادی و معنوی مردم را حل کنند،
​​​​​ این خواست مردم است، حالا گروه‌ها و احزاب و عناصر سیاسی هم هر کدام نقطه‌نظرات دارند، آن نقطه‌نظرات برای خودشان است.

 
وی تصریح کرد: مردم می‌خواهند کسانی مسؤلیت‌ها را بر عهده بگیرند که دلسوز، باکفایت و کارآمد باشند که به شکر خدا امروز کارهایی زیادی شده، زیربناهای مهمی از کشور آماده بهره‌برداری شده است.

طاهری ادامه داد:  بازوان قوی و با کیفیت یک مسؤل مؤمن و وفادار به آرمان‌های انقلاب که آرمان‌های مردم است خواهند توانست بسیاری از گره‌ها را باز کند، مردم دنبال این هستند.
 
وی یکی دیگر از ویژگی‌های مجلس انقلابی را شناخت نیازهای واقعی مردم دانست و خاطرنشان کرد: نماینده باید نیازها و مطالبات حقیقی مردم را بشناسد اشتغال، مبارزه با فساد مالی، زدودن محرومیت از مناطق محروم، مهار تورم و مقابله با گرانی، روان‌شدن چرخه خدمت‌رسانی، گسترش و اعتلای فرهنگ و اخلاق، رونق یافتن علم و تحقیق، مسؤلیت‌پذیری و پاسخگویی مسؤلان حکومتی، در شمار برجسته‌ترین این‌ نیازها است که عدالت اجتماعی را ممکن و پیشرفت و توسعه را محقق می‌سازد.


دانشجو(ی) ارشد کارشناسی گفت: نیازهای مرهوم و ساخته دست تبلیغات‌چی‌های بیگانه و بدخواه، نباید به جای این خواسته‌های حقیقی بنشید.
 
طاهری نگاه ملی به همه قوانین و برنامه‌های مصوب را سومین ویژگی نماینده مجلس معرفی کرد و تصریح کرد: نگاه ملی به همه قوانین و برنامه‌های مصوب مجلس، وظیفه عموم نمایندگان است.

وی افزود:  انواع سلیقه‌ها و گرایش‌های سیاسی و اقوام سیاسی و اقوا، ایرانی و پیروان ادیان و اهالی مناطق گوناگون کشور در مجلس حضور دارند، همه تمایلات منطقه‌ای و قومی‌بخشی باید در پرتو نگاه ملی برآورده شود و به جای قوانین کم‌عمق یا کم‌اثر یا عملی، قوانینی گره‌گشا و پرتأثیر، جامع و سنجیده فراهم شود.

منبع: بوتیا نیوز
انتهای خبر/ تاج‌الدینی 
 
https://armanekerman.ir/vdcgty9qyak9ww4.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما