تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۳۷
۰
plusresetminus
مسئول واحد بوم‌گردی اداره کل میراث فرهنگی استان کرمان خبر داد:

رزرو ۶۰ درصد اقامتگاه‌های بوم‌گردی استان برای نوروز

مسئول واحد بوم‌گردی اداره کل میراث فرهنگی استان کرمان گفت: نزدیک به ۶۰ درصد از اقامتگاه‌های بوم‌گردی از هم‌اکنون تا دهم فروردین‌ماه رزرو شده‌اند.
رزرو ۶۰ درصد اقامتگاه‌های بوم‌گردی استان برای نوروز
حامد لنگری‌زاده در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ با اشاره به اینکه استان کرمان با تعداد ۳۴۳ اقامتگاه بوم‌گردی در سطح استان، رتبه برتر کشوری را دارد، گفت: در خصوص پراکندگی اقامتگاه‌های بوم‌گردی می‌توان گفت اغلب اقامتگاه‌ها در مناطق شهداد، ماهان، راین، جوپار و کرمان هستند.

مسئول واحد بوم‌گردی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان با اشاره به نزدیک بودن ایام نوروز و حضور گردشگران در استان ابراز کرد: ما آمادگی کامل برای خدمت‌رسانی و خدمت‌دهی به گردشگران را داریم.

وی ادامه داد: اقامتگاه‌های بوم‌گردی استان نیز در راستای تکمیل تجهیزات خود اقدام کرده‌اند و برای ارائه خدمات در ایام نوروز آمادگی کامل دارند؛ همچنین در این راستا چندین جلسه با انجمن بوم‌گردی استان داشته‌ایم.

لنگری‌زاده با بیان اینکه گردشگران می‌توانند برای پذیرش و رزرو اقامتگاه‌ها از طریق سامانه و سایت مربوطه اقدام کنند و برخی هم می‌توانند تلفنی این کار را انجام دهند، عنوان کرد: تمام ظرفیت‌ها پذیرش شده و اقامتگاه‌های بوم‌گردی آمادگی ۱۰۰ درصدی برای ارائه خدمات را دارند.

مسئول واحد بوم‌گردی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان اظهار کرد: نزدیک به ۶۰ درصد از اقامتگاه‌های بوم‌گردی از هم‌اکنون تا دهم فروردین‌ماه رزرو شده‌اند.

وی با بیان اینکه ماه رمضان با عید نوروز مضادف شده است، بیان کرد: اقامتگاه‌های بوم‌گردی استان نیز در زمینه خدمت‌رسانی ماه مبارک رمضان نیز آمادگی دارند.

لنگری‌زاده اظهار کرد: استان کرمان به‌عنوان مهمان‌خانه کشور معرفی شده است و این استان، مسیری برای دسترسی به استان‌های هم‌جوار ات و چند ورودی دارد که ما در تمام ورودی‌های استان، ستاد تسهیلات گردشگری و همراه با حضور راهنمایان قرار داده‌ایم تا هم اقامتگاه‌های بوم‌گردی و همچنین مراکز دیدنی استان معرفی شوند.

مسئول واحد بوم‌گردی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان خاطرنشان کرد: امیدواریم، سال پیش‌رو، سال بسیار خوبی باشد و تمامی گردشگران و مهمانان استان در سلامت کامل در استان حضور یابند و اقامتگاه‌های بوم‌گردی و تجهیزات گردشگری استان با تمام ظرفیت، آمادگی کامل جهت ارئه خدمات را دارد.

انتهای خبر/م https://armanekerman.ir/vdcdzn0f5yt0s96.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین