تاریخ انتشار :يکشنبه ۵ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۴۵
۰
plusresetminus
مربی تیم ملی کیک بوکسینگ با اشاره به هتک حرمت بانوان غزه:

اقدام رژیم صهیونیستی جنایت علیه بشریت است

مربی تیم ملی کیک بوکسینگ جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اقدام جنایت‌کارانه رژیم صهیونیستی علیه بانوان غزه گفت: این رژیم با این جنایت علیه بشریت اقدام کرده است.
اقدام رژیم صهیونیستی جنایت علیه بشریت است
عبدالرضا رسولی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ ضمن محکوم کردن اقدام وحشیانه و تجاوزکارانه رژیم غاصب صهیونیستی علیه زنان بی‌دفاع و مظلوم غزه گفت: اقدامات جنایات رژیم منحوس صهیونیستی از یک‌سو و موجی که این رژیم ایجاد کرده از سوی دیگر، شرایط را در غزه و فلسطین متفاوت کرده است.
 
مربی تیم ملی کیک بوکسینگ جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: رژیم غاصب صهیونیستی اگر تاکنون با مردان غزه و فلسطین مبارزه می‌کرد، امروز بانوان، به‌ویژه بانوان باردار و کودکان را مورد حمله و جنایات خود قرار داده است.

وی با تأکید بر اینکه رژیم غاصب صهیونیستی با این جنایت علیه بشریت اقدام کرده است، عنوان کرد: متأسفانه در ظاهر اکثر کشورهای دنیا اقدامات رژیم منحوس صهیونیستی را محکوم کرده‌اند، اما در عمل و باطن هیچ‌اقدامی انجام نمی‌دهند و تنها ابراز تأسف و نگرانی می‌کنند؛ درحالی که باید جلوی این جنایات هولناک علیه بشریت گرفته شود.

رسولی با بیان اینکه قطعا باید خروش جهانی علیه اقدامات رژیم غاصب صهیونیستی ایجاد شود، تصریح کرد: رسانه‌ها، کشورهای مسلمان و غیرمسلمان نسبت به جنایات ددمنشانه و جنایت‌کارانه رژیم منحوس صهیونیستی ابراز انزجار داشته‌اند.

مربی تیم ملی کیک بوکسینگ جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: قطعاً مسلمانان جهان اسلام، امسال باشکوه‌تر و پرشورتر از همیشه در روز جهانی قدس حاضر می‌شوند و از ملت بی‌دفاع و مظلوم غزه دفاع خواهند کرد.

انتهای خبر/م
https://armanekerman.ir/vdcfyxdy0w6djxa.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما