تاریخ انتشار :دوشنبه ۶ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۷
۰
plusresetminus
امام جمعه اهل سنت بخش نگین کویر فهرج:

جنایات سفاکانه رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم می‌کنیم

امام جمعه اهل سنت بخش نگین کویر فهرج گفت: جنایت سفاکانه رژیم غاصب صهیونیستی در هتک حرمت بانوان بی‌دفاع غزه را محکوم می‌کنیم.
جنایات سفاکانه رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم می‌کنیم
مولوی عبیدالله شهیکی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ ضمن محکوم کردن اقدام وحشیانه، تجاوزکارانه و سفاکانه رژیم غاصب صهیونیستی در هتک حرمت ناموس مسلمانان و بانوان بی‌دفاع و مظلوم غزه گفت: در ماه مبارک رمضان قرار داریم و از خداوند متعال درخواست می‌کنیم که این رژیم جعلی و غاصب هرچه زودتر از صفحه هستی، حذف و نیست شود.

امام جمعه اهل سنت بخش نگین کویر فهرج ادامه داد: کشورهای عربی و اسلامی در این زمینه باید از خواب غفلت بیدار شوند تا نظاره‌گر این نباشیم که به نوامیش مسلمانان بی‌احترامی و هتک حرمت می‌شود.

وی تأکید کرد: اگر سران کشورهای اسلامی این جرأت و شهامت را ندارند، حداقل این اجازه را به مسلمانان بدهند تا بتوانند از مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه و فلسطین دفاع کنند.

مولوی شهیکی تصریح کرد: ما این بی‌حرمتی را محکوم می‌کنیم و اگر ولی‌امر‌ مسلمین مقام معظم رهبری اجازه دهند، آمادگی کامل برای دفاع از مردم مظلوم غزه را داریم.

امام جمعه اهل سنت بخش نگین کویر فهرج خاطرنشان کرد: نابودی رژیم منحوس و غاصب صهیونیستی نزدیک است و به‌زودی این رژیم از صفحه هستی حذف و نیست خواهد شد.

انتهای خبر/م
  https://armanekerman.ir/vdcf0xdyyw6djxa.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما