تاریخ انتشار :شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۲۵
۰
plusresetminus
نماینده مردم جیرفت در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد؛

افزایش هولناک مرگ و میرهای کرونایی؛ دستاورد سیاست های غلط دولت دوازدهم

اعظمی ساردویی گفت: دولت می بایست تمهیداتی برای وارد کردن واکسن بیندیشد انجام نداد البته می توانست این کار را زودتر انجام دهد که متاسفانه با جان مردم بازی کرد.
افزایش هولناک مرگ و میرهای کرونایی؛ دستاورد سیاست های غلط دولت دوازدهم
ذبیح الله اعظمی ساردویی نماینده مردم جیرفت در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با راه آرمان در رابطه با اینکه سو مدیریت دولت روحانی در مقابله با کرونا و عدم اتخاذ آرایش دفاعی مناسب باعث پیک‌های پی در پی کرونا شده است، اظهار کرد: قطعا اشتباهات فاحشی وجود داشته است منجمله اینکه در ایام نوروزسال جاری  اجازه دادند سفرهای درون و برون استانی رخ دهد که این خود باعث تشدید آلودگی و بیماری شد.

وی گفت: این موج پنجم یا همان دلتا که از طرف جنوب از طریق کشورهایی همچون هندوستان و پاکستان انجام شد تمهیدات لازم دیده نشد.

نماینده مردم جیرفت در مجلس شورای اسلامی افزود: از آن طرف برگزاری کنکور سراسری و کنکور ارشد که این دو مورد هم سبب تشدید شدن کووید 19 شد.

اعظمی ساردویی ادامه داد: همچنین دولت تمهیداتی که لازم بود در طی دو هفته کل کشور را تعطیل کند انجام نداد که این امر سبب شد تا آمار مرگ و میر به شدت افزایش یابد.

وی خاطرنشان کرد: مهمتر از همه اینکه دولت می بایست تمهیداتی برای وارد کردن واکسن بیندیشد انجام نداد البته می توانست این کار را زودتر انجام دهد که متاسفانه با جان مردم بازی کرد.

نماینده مردم جیرفت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شرکت های خصوصی مثل گل گهر، مس سرچشمه، شرکت نفت در عسلویه این مراکز از دولت درخواست کردند با درآمد خود واکسن وارد کنند ، اما متاسفانه هنوز دولت این اجازه را به آنها نداده است.

اعظمی تاکید کرد: اینهاهمه مسائلی است که تاکنون اتفاق افتاده است اما در حال حاضر برای مبارزه با این ویروس چه کنیم امروز که مجلس درگیر کابینه وزرای انتخابی رئیس جمهور هستند و تا وزیر بهداشت بعدی مشخص شود و اینکه هفته آینده کار خود را آغاز کند خیلی طول می کشد بنابراین همچنان باید یک تصمیم تئوری و اضطراری توسط وزیر بهداشت دولت دوازدهم گرفته شود تا بتوان بیماری را تا حدودی مهار کرد.

وی گفت: آنچه مشخص است هم اکنون مرگ و میر و تلفات شدید در کل کشور نگران کننده است و به هر صورت باید فکر اساسی در این رابطه صورت گیرد.

 
انتهای پیام/نامجو
  https://armanekerman.ir/vdchwvnzz23niqd.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین