تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۴۵
۰
plusresetminus
صادقی گفت: در جنوب و بخشی از شرق استان کولر آبی جوابگو نیست با نیازسنجی که انجام شد تعدادی کولر گازی جهت مددجویان تحت پوشش کمیته امداد تهیه وتامین شد.
توزیع 400 دستگاه کولر گازی بین مددجویان کمیته امداد استان کرمان
به گزارش راه آرمان، امروز صبح رزمایش ایران همدل با توزیع 400 کولر گازی بین مددجویان کمیته امداد با حضور حجت الاسلام علیدادی سلیمانی، زینی وند استاندار، سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان در مصلی امام علی (ع) کرمان برگزار شد.
یحیی صادقی مدیرکل کمیته امداد استان کرمان در این رزمایش اظهار کرد: در جنوب و بخشی از شرق استان کولر آبی جوابگو نیست با نیازسنجی که انجام شد تعدادی کولر گازی جهت مددجویان تحت پوشش کمیته امداد تهیه وتامین شد.

وی گفت:در حال حاضر 400 دستگاه کولر گازی که ارزش ریالی هر کدام بالغ بر 14 میلیون تومان است جهت نیازمندان تهیه و تامین شده که همین امروز توسط پایگاه های بسیج و دهیاری ها توزیع خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان افزود: با توجه به دیدگاهی که رئیس کمیته امداد کشور و رئیس بنیاد مستضعفان نسبت به کمیته امداد دارند مبلغ 3 میلیارد تومان در راستای کمک های مومنانه در جهت تهیه اقلام اساسی، پروتئینی و دارو و درمان  خانواده های نیازمند اختصاص داده شد.

 صادقی عنوان کرد: این مبلغ مختص مددجویان کمیته امداد نیست بلکه مربوط به کلیه نیازمندان می شود.

وی ادامه داد: از جهت اینکه نیاز خانو اده ها در این شرایط سخت اقتصادی مرتفع می شود به جامعه و خانواده ها امید می دهد.

مدیرکل کمیته امداد با اشاره به اینکه در زمینه اشتغال کمیته امداد کارهای خوبی ارائه داده است، اذعان کرد: در سال 1400 سهمی که جهت اشتغال به کمیته امداد اختصاص داده شده نسبت به گذشته دو برابر شده است.

صادقی بیان کرد: سرانه تسهیلات تبصره 16 که تاکنون 50 میلیون تومان برای خانواده ها بوده به 100 میلیون تومان افزایش یافته است.

وی افزود:  در 4 ماهه ابتدای سال بالغ بر 1100 شغل ایجاد کردیم و از برنامه ای که حتی کارگروه اشتغال تدوین کرده است  جلوتر هستیم.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: با پی گیری استاندار و مجموعه نمایندگان رقم خوبی از مجموعه های صنعتی استان دریافت شده که قرار است بوسیله آن 12 هزار شغل ایجاد شود.

صادقی تصریح کرد: این سرانه 100 میلیون تومان با اعتبار درون استانی است که 2600 سهم از آن را به کمیته امداد اختصاص داده اند.

وی افزود: امیدواریم تا پایان سال 1400 گزارشات خیلی خوبی در مباحث محرومیت زدایی ارائه دهیم.
 
انتهای پیام/نامجو https://armanekerman.ir/vdcdzz0fkyt0xj6.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین