تاریخ انتشار :پنجشنبه ۴ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۳
۰
plusresetminus
یوسف جعفری با بیان اینکه اصناف استان در زمان شیوع کرونا کمک و همراهی خوبی داشته اند اما با بی مهری مسئولان مواجه شده اند، گفت: 65 اتحادیه و 40 هزار واحد صنفی دارای جواز در کرمان فعالیت می کنند.
فعالیت 40 هزار واحد صنفی دارای جواز در کرمان/ بی مهری مسئولان نسبت به اصناف

به گزارش راه آرمان؛ یوسف جعفری در دیدار شورای بسیج اصناف و هیئت رئیسه اتاق اصناف در روز بسیج اصناف با نماینده ولی فقیه در استان ضمن عرض تسلیت ایام شهادت سید و سالار شهیدان اباعبدالله علیه السلام با اشاره به فعالیت 65 اتحادیه و 40 هزار واحد صنفی دارای جواز در کرمان گفت: اصناف استان در زمان شیوع کرونا کمک و همراهی خوبی داشته اند اما با بی مهری مسئولان مواجه شده اند.

رئیس اتاق اصناف استان کرمان ادامه داد: برخی از رده‌های صنفی و مشاغل اتاق اصناف در گروه‌های چهار مجبور شدند با وجود تعداد زیاد کارگر و کرایه های بالا مجبور به تعطیلی کسب و کار خود شدند؛ اما دولت هیچ حمایت مؤثری از این اصناف انجام نداد.

وی ضمن اشاره به مغایرت مصوبات ستاد ملی و استانی کرونا ابراز کرد: این مغایرت اصناف و بازاریان را دچار سردرگمی کرده بود، با این وجود بسیج اصناف هموار همراه و در کنار ما بوده است.

جعفری تصریح کرد: افزایش قیمت‌ها در سطح بازار به گونه ای است که جایی برای گرانفروشی باقی نگذاشته است و البته بازار به طور مرتب رصد می‌شود؛ اما در این شرایط قدرت خرید مردم به شدت کاهش یافته است.

رئیس اتاق اصناف استان کرمان خاطر نشان کرد: 2 هزار و 800 واحد صنفی کرمان به طور رسمی پروانه خود را ابطال کرده اند و به این آمار باید اصنافی را اضافه کرد که کرکره مغازه خود را پایین کشیده اند.

انتهای پیام/م
  https://armanekerman.ir/vdceo78zpjh8woi.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین