تاریخ انتشار :جمعه ۱۲ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۰۷
۰
plusresetminus
امام جمعه ریگان گفت : کسانی که از سرکوب خونین قیام ۱۵ خرداد و قتل عام ۱۷ شهریور با وقاحت تمام دفاع کردند،امروز دم از حقوق بشر می‌زنند.
حامیان جنایت 17 شهریور امروز دم از حقوق بشر می زنند/ احیا اعتماد عمومی از مهمترین وظایف دولت سیزدهم
به گزارش راه آرمان؛ آیین سیاسی عبادی نمازجمعه در برخی شهرستانهای استان کرمان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

حجت الاسلام روح الله ایرانژاد امام‌جمعه شهرستان‌نرماشیر در خطبه های این هفته شهرستان ضمن گرامیداشت روز بهورز بیان کرد: بهورزها نماد سلامت مردم هستند.

امام جمعه نرماشیر: دولت جدید نشان داد اهل پشت میز نشستن نیست

امام جمعه شهرستان نرماشیر در ادامه گفت: ماقدردان زحمات شیرزنان و غیور مردان عرصه سلامت مردم هستیم که سلامت مردم‌را برخود تکلیف می دانند.


روح الله ایرانژاد آیت الله رئیسی را به عنوان جهادگر یادکرد و اذعان کرد:آیت الله رئیسی از روز تنفید حکم مسئولیتشان یک دقیقه از فکر مردم‌غافل نشده است و خود را درکنار‌مردم قرار داده است، این نماد جهادگر است.

وی افزود: کار و تلاش شبانه روزی دولت جدید قطعا مشکلات کشور را حل می‌کند.

خطیب جمعه نرماشیر تنها راه حل مشکلات مردم را یک دولت انقلابی دانست و‌گفت: با این دولت مردمی و انقلابی بار مشکلات از روی دوش مردم برداشته می شود، قطعا کشور با این دولت جوان و مردمی رو به پیشرفت خواهد بود.

امام جمعه نرماشیر در ادامه بیان داشت:آیت الله رئیسی نشان داد که پشت میز نشین نیست و این عمل برای مردم خوشحال کننده است.


وی در پایان مردم را به رعایت بیشتر پروتکل های بهداشتی دعوت کرد و گفت: مردم باید ویروس منحوس کرونا را جدی تر بگیرند و پروتکل ها را بیشتر رعایت کنند تا هرچه زودتر با کمک خداوند و شما و این دولت مردمی بتوانیم این ویروس را هرچه زودتر ریشه کن کنیم.

امام جمعه راور: هدف از برگزاری مجلس عزا مخابره پیام حق امام حسین(ع) است

حجت الاسلام زمانی امام جمعه راور ضمن تسلیت شهادت امام زین العابدین(ع) گفت: ۳ امام در تحقق انقلاب عاشورای سال ۶۱ نقش داشته اند، امام مجتبی(ع) زمینه ساز این انقلاب بود که ۱۰ سال زمینه سازی کرد تا این حقیقت و این ندای حق از گلوی حسین بن علی(ع) به جهان مخابره شود، حسین بن علی(ع) رهبر اجرایی این انقلاب بود و امام سجاد(ع) هم مسئول نهادینه سازی این انقلاب یعنی رساندن پیام و ابلاغ و حقایق این پیام و زد و خورد عاشورا به جامعه اسلام بود.

وی بیان کرد: اگر حسین بن علی(ع) در کربلای سال ۶۱ ندایش بلند شد؛ "حل من ناصر ینصرنی" فقط مخصوص آن مکان نبود و اگر شما امروز فریادتان به ندایِ لبیک گویی با امام حسین(ع) بلند است نتیجه عملکرد زین العابدین و سیدالساجدین و نشانه دریافت پیام  زین العابدین است که مسئول نهادینه سازی انقلاب حسین بن علی شد.

امام جمعه راور در ادامه گفت: اگر ما امروز تشکیل مجلس عزای سیدالشهدا و اشک و ناله می دهیم هدف مخابره این پیام است.

وی افزود: این اشکِ برای سیدالشهدا باید مسئولان را پای کار بیاورد و به مردم خدمت کنند، باید اهل ایثار و فداکاری باشند و محرومیت را از چهره این شهر بزدایند.

حجت الاسلام زمانی عنوان کرد: مسئولان باید با حضور خود، حمایت ویژه و کار جهادی کاری کنند که غم ها زدوده شود که الحمدالله به برکت انقلاب اسلامی این اتفاق خواهد افتاد و ما تمام امیدمان به همین عملکرد جهادی و در رأس آنها ریاست جمهور و دست اندرکاران دولت است که مردم باید این را حس کنند.

وی گفت: رهبری در جلسه ای که با هیئت دولت داشتند به داشتن روحیه مردمی و مردم مداری اشاره کردند، مردم مداری یعنی برای مسئولی که سر سفره همین نظام است ننگ باشد که در نماز جمعه حضور پیدا نکند.

حجت الاسلام زمانی افزود: مسئولین باید به خود آمده، بین مردم و به گونه ای باشند که مردم از اظهار نظر خود به آنها واهمه نداشته باشند.

امام جمعه موقت فهرج: قطع دست غارتگران از اولویت های دولت جدید باشد

حجت الاسلام والمسلمین مهدی سام‌ نژاد امام جمعه موقت فهرج در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به دیدار رییس جمهور و اعضای کابینه دولت جدید با رهبر معظم انقلاب گفت: حضرت آقا در این دیدار بر عمل به وعده ها تاکید و خواستار این شد دولت شجاعت لازم را داشته باشد تا در صورت عدم تحقق وعده ها از ملت عذرخواهی کند.

وی افزود: اعتماد ملت سرمایه بی بدیل و ارزشمندی برای نظام و حکومت است و باید دولت با تلاش خود این اعتماد را احیا کند تا نگاه ملت به دولت نگاهی خوش بینانه باشد.

سام نژاد همچنین از شناسایی ریشه های فساد اقتصادی و قطع دست چپاولگران و غارتگران از بیت المال بعنوان برنامه های اولویت دار دولت جدید یاد و بیان کرد: اینکه برخی افراد توقع این دارند تا مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم در بازه زمانی کم برطرف شود چیزی شبیه معجزه است و معجزه نیز کار انسان غیرمعصوم نیست.

امام جمعه موقت فهرج در بخش دیگری از بیاناتش به تحولات افغانستان اشاره کرد و گفت: وقایع امروز افغانستان نشان داد دولت ها و حکومت های وابسته به آمریکا به مانند دولت اشرف غنی که با تدبیر و سیاست آمریکا روی کار آمد چقدر ضعیف و شکننده هستند.

وی تأکید کرد: تحولات افعانستان درس عبرتی برای همه آنانی است که گمان می کنند اتصال و ارتباط با آمریکا باعث بقا و دوام و‌ محکم شدن پایه های حکومت و دولت ها میشود.


امام جمعه رفسنجان: انقلابی بودن همراه با کار با برنامه درست است

حجت الاسلام اصغر عسکری امام جمعه رفسنجان  در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: با شروع به کار دولت سیزدهم، رهبر انقلاب نقشه راه دولت انقلابی را ترسیم فرمودند و نمونه های آن هم در حال عملیاتی شدن است و یکی از دستورالعمل ها انقلابی بودن همراه عقلانیت، خرد ورزی و خردمندی است.

وی افزود: انقلابی بودن به معنی کار بی برنامه، بی حساب و کتاب نیست،  رفتن در بین مردم و گفتگوی بی واسطه با آنها مهم است چراکه هیچ انقلاب و حاکمیتی بدون مردم نمی تواند روی پای خود بایستد.

عسکری بیان کرد: داشتن پیوست عدالت برای تمامی مصوبات دولت، ترمیم اعتماد مردم و یکی شدن قول و عمل، مقابله با فساد ستیزی از دستورالعمل هایی است که رهبر معظم انقلاب به آن تاکید دارند.

خطیب جمعه رفسنجان گفت: تلاش و کوشش را در ریاست جمهوری جدید می بینیم که از هر فرصت برای دیدار با مردم و رفع مشکلات استفاده کرده اند حتی در  روزهای تعطیل هم برای مردم وقت می گذارنند و اینها نشانه این است که افق های روشنی در انتظار حکومت است.

وی در ادامه بیان کرد: خروج آمریکا از افغانستان می تواند برای همه دولت ها  درس عبرت باشد که باید در مقابل قدرت ها ایستاد.

امام جمعه ریگان: حامیان جنایت 17 شهریور امروز دم از حقوق بشر می زنند
امام جمعه شهرستان ریگان به قیام ۱۷شهریور و کشتار بی رحمانه ی مردم در میدان شهدای تهران درسال ۱۳۵۷ اشاره کرد.

رضازاده با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت:کسانی که از سرکوب خونین قیام  ۱۵ خرداد و قتل عام ۱۷ شهریور با وقاحت تمام دفاع کردند،امروز دم از حقوق بشر می‌زنند.

وی اضافه کرد: رهبرعزیزمان همه ی موفقیت های دوران مبارزات و پس از پیروزی انقلاب را مدیون هوشیاری ،صبر انقلابی وحضور دائمی شما ملت عزیز و قهرمان ایران اسلامی می‌داند.

خطیب جمعه شهرستان ریگان گفت:امروز از نماز جمعه ی این هفته ی شهرستان شهیدپرور ریگان ،دیار نخل های سربه فلک کشیده،آفتاب سوزان،مردان با نجابت و سخت کوش،زنان با حیا و محجبه پیامی را به رهبر عزیزمان ،جان جان میفرستیم و می گوییم برای حفظ این نظام مقدس و برای پیش برد اهداف و آرمان امام عظیم و شأن آماده ی جان فشانی و بزل جان هستیم

امام جمعه نگار: بازسازی و احیا اعتماد عمومی از مهمترین وظایف دولت سیزدهم

حجت الاسلام وحید مهری امام‌جمعه نگار ضمن بیان روایتی از امام باقر علیه السلام به بیان ویژگی های شیعیان از دیدگاه ایشان پرداخت.

وی هزینه کردن در راه ولایت، دوست داشتن یکدیگر، احیاء و اجرای امر ولایت و اهل خیانت نبودن را از ویژگی های شیعیان برشمرد و افزود: تاسی به سیره و کلام معصومین(ع) باید در زندگی ما تجلی پیدا کند.

حجت الاسلام مهری بیان کرد: مضامین زیارت عاشورا یک سبک زندگی اسلامی است که تعمق و تفکر در فرازهای آن می تواند تغییرات مهمی در سبک زندگی ما ایجاد کند‌‌.
وی با اشاره روز مبارزه با استعمار انگلیس گفت: امروز شهادت رئیسعلی دلواری است که با شجاعت و شهامت و نثار جان خودش نگذاشت حتی یک وجب از خاک بوشهر به دست انگلیسی ها بیفتد.

خطیب جمعه نگار روز بهورز را گرامیداشت و گفت: بهورزان در شرایط سخت کرونا مجاهدانه و خستگی ناپذیر به مردم در درمان و مبارزه با این بیماری کمک کردند و بعضی از این عزیزان نیز در راه حفظ سلامت مردم به شهادت رسیدند که یاد همه ی آنها را گرامی میداریم.

وی ضمن اشاره به واقعه ۱۷ شهریور و حماسه و قیام شهدای میدان ژاله تهران یاد این شهدا را گرامیداشت و افزود: شهدای میدان ژاله سهم زیادی در به ثمر رسیدن انقلاب دارند.

امام جمعه نگار به تبیین بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با رئیس جمهور و هیئت دولت سیزدهم با رهبری پرداخت و گفت: مردم ما مردمی بسیار نجیب و پای کار هستند و در همه ی صحنه های حساس نظام با حضور خود این ممطلب را ثابت کردند.

وی اظهار کرد: حق این مردم است که دولت به وعده هایی که می دهد عمل کند و وعده هایی که قابلیت تحقق ندارد به مردم ندهد.

حجت الاسلام مهری تصریح کرد: اولین وظیفه و در واقع وظیفه مضاعف دولت سیزدهم بازسازی و احیاء اعتماد عمومی است زیرا دولت های قبل با عمل نکردن به وعده های انتخاباتیشان سبب آسیب به اعتماد عمونی شده اند.

خطیب جمعه نگار گفت: امروز باید مسئولان برای درک زندگی مردم، در بین مردم و با مردم باشند تا زندگی عادی مسئولان بر رفتارشناسی افکار عمومی تاثیر گذارد.

وی در پایان گفت: دولت سیزدهم با شعار مردمی بودن باید نماد عمل به وعده، صداقت، تحول ساختار اداری و شجاعت در پذیرش اشتباه باشد و با حضور مستمر و دائم در بین مردم اعتما‌د عمومی مردم را جلب کند.

امام جمعه انار: جامعه ما نیازمند مدیران انقلابی است
حجت الاسلام منتظری در خطبه های نماز جمعه شهرستان انار امروز با تسلیت سالروز شهادت امام سجاد علیه السلام گفت: یکی از آثار پر برکت آن امام بزرگوار مجموعه صحیفه سجادیه است که حاوی دعا های بسیار موثر و کارساز است.

وی افزود: دعای هفتم صحیفه سجادیه که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است به  دو اصل توحید و امید تاکید  دارد؛ امام سجاد در دعای هفتم سجادیه انسان های مومن را امیدوار می‌کند که در امواج گرفتاریها و سختیها هرگز مایوس نشده و  با ارتباط با خدای مهربان از درگاه او مدد و یاری بجویند.

امام جمعه شهرستان انار  گفت: رهبر معظم انقلاب مهمترین وظیفه دولت سیزدهم را بازسازی اعتماد عمومی می دانند.

وی ادامه داد: حضور صمیمانه در میان مردم ، عمل کردن به وعده ها و حرف‌ها و سلوک شخصی مسئولان در بازسازی اعتماد عمومی بسیار موثر است.

حجت الاسلام منتظری خاطرنشان کرد: انتظار رهبر معظم انقلاب و مردم از دولت استقرار هرچه زودتر کارگزاران و مدیران انقلابی در راس مدیریت های کشور است.

امام جمعه انار گفت: جامعه ما نیاز به مدیران انقلابی و باورمند به آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد.

وی عنوان کرد: جامعه نیاز به مدیرانی  دارد که گفتارشان و وعده هایشان  باتلاش انقلابی توام بوده و در راستای فقرزدایی و خدمت به محرومین تلاش کنند.

حجت الاسلام منتظری اظهار کرد: یکی از خواسته های مردم ایجاد اشتغال و میدان دادن به نیروهای سرمایه‌گذار بومی است.

خطیب نماز جمعه انار در ادامه گفت: بعضی برخوردهانباید  تصور را ایجاد کنند که مسئولین به سرمایه‌گذاران غیر بومی تمایل بیشتری دارند.

وی تصریح کرد: مردم در دولت انقلابی و مردمی سیزدهم  امیدوارند هر چه زودتر شاهد تغییرات و  تحولات خاص در بدنه اجرائی کشور باشند.

امام جمعه فاریاب: ساختار فرهنگی کشور نیازمند بازسازی است
خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان فاریاب توسط حجت الاسلام گروهی امام جمعه اقامه شد.

خطیب نماز جمعه فاریاب ضمن اهمیت فرهنگ بیان کرد:ساختار فرهنگی کشور نیازمندبه بازسازیست،فرهنگ زیربنای هر کشوری است اگر فرهنگ درست شود بقیه مسائل هم درست می شود.

وی در ادامه گفت:یکی از دلایلی که رهبر معظم انقلاب مسأله آتش به اختیار را مطرح کردند این است که در زمینه فرهنگ آسیب دیده ایم،باید در این زمینه تلاش مضاعف شود.

حجت الاسلام گروهی با بیان اینکه دو نیاز برای کشور مطرح است اظهار کرد:یک انتخاب مدیران انقلابی و جهادی که شب و روز فکرشان خدمت به ملت باشد، دوم نیاز دیگر تشکیل دولت اسلامی است که بر اساس عدالت اجتماعی کار کند و مردم ببینند که شمال و جنوب استان یکسان است همانگونه که در شمال استان خدمت شده به همان میزان هم در جنوب خدمت شود.

وی عنوان کرد: دولت اسلامی یعنی شعبه ای از دولت امیرالمومنین علی (ع) که بر اساس زهد،تقوا، تعهد و اخلاص در حال خدمتگزاری به امت باشد.

 خطیب نماز جمعه فاریاب در پایان از وضعیت اینترنت فاریاب گلایه کرد و گفت :چرا امروزه در بحث اینترنت که یک نیاز اساسی زندگی مردم است در فاریاب مشکل داریم و چاره اندیشی نشده است، باید برای رفع این مشکل اقدامات لازم انجام شود.

امام جمعه رابر: فرار خفت بار آمریکا از افغانستان نقطه عطفی در تاریخ منطقه است

حجت الاسلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی امام جمعه رابر در خطبه های عبادی و سیاسی این هفته ضمن دعوت به رعایت تقوای الهی به مناسبت سالروز شهادت امام زین العابدین علیه السلام به تحلیل  امام سجاد علیه السلام از جامعه طاغوت زده امویان پرداخت و گفت:  در بیان قرآن کریم کارکرد اصل ولایت و امامت راهبری است، آیه ۲۵۷سوره مبارکه بقره  دو نکته اساسی را یاد آور می‌شود اولا در دنیا انسان بدون ولی نداریم و تمام انسان ها  در همه اعصار ذیل یکی از این دو ولایت نفس می‌کشند یا ولایة الله یا ولایت طاغوت.

وی ادامه داد: انسان در زیر چتر ولایت خدا قرار دارد انسانی ولایت خدا را می پذیرد در زیر این چتر نفس میکشد، خدا او را راهبری می نمایند و ولایت طاغوت در این دنیا انسان ساکن هم وجود  نداریم و همه انسان ها در تمام آنات و لحظات، ذیل یکی از  این دو ولایت  در حال حرکت  و صیرورت هستندیا ذیل ولایة الله در حال  حرکت  به سمت نور،  تعالی، انسانیت و هدف خلقت انسان درحرکت اند،  یا در مسیر طاغوت و ظلمت و لجن زار گناه و معصیت در حرکت اند.

خطیب جمعه رابر با اشاره به اینکه این آیه سه مرحله سقوط انسان را یاد آور می شود مثل گرگ ، شیر و خوک  و یا خود حیوان اند، انسان در این کره زمین در مسیر حرکت زیر چتر ولایت طاغوت، انسان از حیوان پست تر می شود.

وی با بیان اینکه امام سجاد علیه‌السلام در تبیین طاغوت‌زدگی عصر حاکمیت امویان با ژرف‌نگری و بینشی همه‌جانبه به‌جامعه نگریسته و اجتماع را به‌شش طبقه شیر، گرگ، روباه ، سگ، خوک و گوسفند تحلیل فرمودند گفت: ترسیم ایشان از جامعه و نسبت‌های اخلاقی حاکم، ما را به‌عمق بیان امام حسین(ع) می‌رساند که می‌فرماید: «مردم در زمان ما شش گروه‌اند: شیر و گرگ و روباه و سگ و خوك و گوسفند.»

وی ادامه داد:  شیر، شاهان جهانند كه هر یك از ایشان می‌خواهند غالب باشند نه مغلوب، گرگ، تاجران شمایند، كه چون چیزی را بخواهند بخرند مذمّت می‌كنند و چون بخواهند بفروشند تعریف می‌كنند، روباه، آن كسانند كه به‌نام دین نان می‌خورند، و آنچه بر زبان می‌رانند در دل ندارند، سگ، آن است كه در روی مردمان پارس می‌كند، و همه از ترس زبانش به‌اكرام او می‌پردازند، خوك، شهوت‌رانان افسار گسیخته‌ای هستند كه به‌انجام دادن هر كار زشت و ناپسندی پاسخ مثبت می‌دهند، گوسفند، آن‌كسانند كه پشم‌های ایشان را می‌كَنند و گوشت‌هاشان را می‌خورند و استخوان‌هاشان را می‌شكنند،و گوسفند، در میان شیر و گرگ و روباه و سگ و خوك چه می‌تواند بکند؟.

امام جمعه رابر با بیان اینکه این فرمایش نمادین، در حقیقت آموزه‌ای متعالی برای شناخت جوامع طاغوتی است اظهار کرد: به‌طور کلی در این حدیث، جامعه به‌دو طبقه حاكم و محكوم تقسیم شده‌اند که گروه نخست، دارای پنج شاخه است، و گروه دوّم بیش از یك شاخه ندارد .

 وی این روایات بر اساس آیات به دو گروه   طبقه شده از  مستكبران و مستضعفان؛ متكاثران و مقتصدان؛ مترفان و محرومان؛ ثروتمندان و نیازمندان؛ اغنیا و فقرا؛ اشراف و فرودستان طبقه طاغوتی وابسته سیاسی و استکباری نماد شیراست، روباه جریان تحریف ، خوک نماد فحشا و منکر، گرگ طبقه سرمایه داران و ثروتمندان جامعه را از حیات معنوی و طیبه انسانی باز می‌دارد.

امام جمعه رابر گفت: امام سجاد علیه السلام هر حکومتی که بر مبنای طاغوت و استکبار نفس می کشد با صفت حیوانی تطبیق می دهد.

حجت الاسلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی بااشاره به ۲۵محرم الحرام وتسلیت سالروز شهادت امام زین العابدین علیه السلام سند زنده کربلا و ۱۷شهریور مصادف با اول صفر ورود امام حسین علیه السلام به شام گفت: ۲۷شهریور یادآور قیام مردم تهران در سال ۵۷ نقطه عطفی در تاریخ به شمار می‌آید.

وی ادامه داد :  ۱۷شهریور تداعی کننده ۱۵خرداد ۴۲است، رژیم شاهنشاهی پرچم رسوایی خویش با کشتن مردمان بی گناه بالا کشید  همین امر زمینه پیروی انقلاب اسلامی فراهم کرد، ما این انقلاب را مدیون خون شهدا هستیم.

 امام جمعه رابر با اشاره به حوادث اخیر کشور همسایه افغانستان گفت: آمریكا از افغانستان گریخت! این سرانجام اشغالگری است.

وی ادامه داد: افغانستان اكنون، آزمون بزرگی را پیش روی دارد؛ مردم مسأله اصلی این روزهای افغانستان است، موضوعی كه به‌درستی مورد تأكید رهبر انقلاب واقع شد.

امام جمعه رابر بیان کرد : مواضع حكیمانه مقام معظم رهبری  در اولین دیدار با دولت سیزدهم بهترین موضع و نقشه راه، برای امروز و آینده این كشور است.
 

وی با اشاره به شش  نکته اصلی بیانات رهبر انقلاب اسلامی در دیدار با هیأت دولت، درباره حوادث افغانستان گفت:  ملت افغانستان، ملت برادر، هم‌دین، هم‌زبان و هم‌فرهنگ ما است و ریشه در یك حوزه تمدنی داریم.

وی افزود : برای ما مردم افغانستان مهم هستند، آن‌كه می‌ماند مردم سلحشور و مظلوم افغانستان است، دولت‌ها می‌آیند می‌روند.
 
خطیب جمعه رابر عنوان کرد : رابطه ما با این دولت‌ها به‌دو عامل بستگی دارد؛ یكی نوع تعامل آن‌ها با مردم خودشان (همه اقوام و مذاهب) و دومی نوع ارتباط آن‌ها با ایران اسلامی.

وی افزود: آنچه امروز از حوادث دردآور و جانسوز افغانستان‌ می‌بینیم؛ نتیجه 20سال حضور ظالمانه و اشغالگرانه آمریكا در این كشور است.

حجت الاسلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی گفت:  در این 20سال، آمریكایی‌ها، علیرغم وعده‌های فریبنده  حتی یك قدم برای مردم افغانستان و حل مشكلات و رشد و پیشرفت این مردم برنداشتند.

وی افزود : فرار فضاحت‌بار آمریكا از افغانستان و انتقال مردمی كه خواهان خروج از كشورشان هستند؛ به‌مناطقی كه وضعیت بدتر دارند، نشان ازبی‌تعهدی ظالمانه آمریكایی‌ها نسبت به‌كسانی دارد كه سال‌ها به‌آن‌ها خدمت كرده بودند.

وی افزود: فرار آمریكا از افغانستان یك نقطه عطف در تاریخ جهان است!

 خطیب جمعه رابر گفت: اشغال افغانستان و حضور 20ساله ظالمانه ارتش تروریستی آمریكا و سرانجام فرار خفت‌بار او برای كسانی‌كه دل به‌سراب وعده‌های استكبار خوش كرده‌اند، عبرت‌آموز است.

وی ادامه داد : آمریکا در عراق و سوریه وضعیت بهتری ندارد، کشور پوشالی آمریکا رو به زوال و نابودی است خروج آمریکا را با خاک و خاری در خاورمیانه شاهد خواهیم بود.

امام جمعه رابر از هیئت های مذهبی با رعایت پروتکل های بهداشتی در فضای باز اقامه عزا کردند صمیمانه  قدردانی کرد و گفت : بعد از دهه اول محرم وضعیت کرونایی رابر نارنجی شد و خطبه های نماز جمعه دایر شد.

انتهای پیام/ https://armanekerman.ir/vdcfjydy1w6d0ya.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین