تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۰۳
۰
plusresetminus
قاسمی گفت: تاکنون 90 درصد کارت هوشمند ملی برای واجدین شرایط چاپ و تحویل شده و تنها 8 درصد کارت ها متاسفانه به دلیل کمبود کارت خام هنوز تامین نشده است.
کمبود کارت خام دلیل معطلی تحویل ۸ درصد از کارت های هوشمند ملی
محمد قاسمی مدیرکل ثبت احوال استان کرمان  در گفتگو با راه آرمان در رابطه با وضعیت صدور کارت ملی هوشمند در استان کرمان اظهار کرد: تاکنون بیش از 98 درصد واجدین الشرایط دریافت کارت هوشمند ملی در استان بحث انگشت نگاری و ثبت نام انجام و در مرحله چاپ قرار دارد.

وی گفت: از این تعداد تقریبا 90 درصد کارت ها چاپ و تحویل شده تنها 8 درصد کارت ها متاسفانه به دلیل کمبود کارت خام هنوز تامین نشده است.

مدیرکل ثبت احوال استان کرمان بیان کرد: با توجه به اینکه شرکت های دانش بنیان به کمک آمده و کارت ها بومی سازی شده  و تحویل چاپخانه جمهوری اسلامی وابسته به وزارت اقتصادی و دارایی داده شده است، چاپخانه مذکور طبق وعده هایی که داده می بایست کارت خام را تحویل دهد تا شخصی سازی و تحویل مردم شود اما متاسفانه نتوانسته به تعهدات خود عمل کند.

قاسمی با اشاره به اینکه  در هر ماه در کشور 2 و نیم میلیون کارت شخصی سازی انجام می شود، اذعان کرد: در صورتی که در هر ماه  2 و نیم میلیون نفر از هم وطنان ثبت نام انجام دهند ما در همان ماه می توانیم به آنها کارت هوشمند ملی تحویل دهیم.

وی خاطرنشان کرد: اما متاسفانه در حال حاضر  با یک مدت زمان یک ساله یا یک و نیم ساله تحویل می شود به دلیل اینکه وزارت اقتصاد تعداد محدودی کارت خام را  تحویل ما می دهد.

مدیرکل ثبت احوال استان کرمان با بیان اینکه بعد از تحویل کارت خام، کارتهای هوشمند سریع شخصی سازی و تحویل می شود، عنوان کرد: خوشبختانه در حال حاضر مشکل حل شده اما با سرعت کم کار در حال انجام است.

انتهای پیام/نامجو https://armanekerman.ir/vdci3razrt1arw2.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین