تاریخ انتشار :يکشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۰۴
۰
plusresetminus
در نشست تعامل و هماهنگی فرماندهان ارشد و مسئولان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت مطرح شد؛

بسیج بازوی توانمند و حمایتگر نیروی انتظامی

سرهنگ اسماعیل کشتکار، رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: در تمام ماموریت هایی که در نیروی انتظامی انجام می دهیم، بسیج حضور فعال و موثری دارد و در کنار ما هستند به عبارتی بسیجیان در همه ی ماموریت ها آن هم در حوزه های مختلف دست ما را گرفته اند و کار را برای ما آسان کرده اند.
بسیج بازوی توانمند و حمایتگر نیروی انتظامی
به گزارش "راه آرمان "سرهنگ اسماعیل کشتکار، رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان کرمان در صبح امروز در دومین نشست تعامل و هماهنگی فرماندهان ارشد و مسئولان کانون های بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت، ضمن تبریک هفته بسیج گفت: اگر چه در لباس نیروی انتظامی کار می کنیم اما افتخار ما این است که یک بسیجی و به عنوان سرباز گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستیم.

وی ادامه داد: در تمام ماموریت هایی که در نیروی انتظامی انجام می دهیم، بسیج حضور فعال و موثری  دارد و در کنار ما هستند به عبارتی بسیجیان در همه ی ماموریت ها آن هم در حوزه های مختلف دست ما را گرفته اند و کار را برای ما آسان کرده اند.

کشتار بیان کرد: با افتخار می گوییم که کلیه ی پرسنل انتظامی در سطح استان نیروی سردار معروفی هستیم و هر گاه که ایشان امر کنند در حوزه های مختلف در صحنه حاضر می شویم.

وی خطاب به سردار معروفی گفت: در این هفته هر ماموریت و دستور کاری  داشتید تا این هفته با شکوه تر برگزار شود، سراپا در آماده خدمت هستیم.

در ادامه ایرانمنش مسئول بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت سپاه ثارالله کرمان گفت: نشست امروزبه مناسبت هفته بسیج هماهنگی پیشکسوتان جهاد شهادت با ارتش نیروی انتظامی نیروی دریایی، کانون های مربوطه و سپاه ثارالله ، جهت بکارگیری عزیزانی که در مجموعه ای که هستند، انشاءالله پیشکسوتان در عرصه های مختلف امنیتی فرهنگی محیط زیست بهداشتی، این هماهنگی ها انجام بشود  تا الگویی باشد برای جوانان و نوجوانانی که در جامعه هستند، بخصوص نیروهای شاغل که از این ذخیره های انقلاب در مشاوره های مختلف بهره گیری کنند.

انتهای پیام/ط1
  https://armanekerman.ir/vdchminzx23niqd.tft2.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین