تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۱۲
۰
plusresetminus
به همت موسسه حضرت خدیجه (س) قم و ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کرمان، پویش «نذر قربانی» و توزیع نمادین ۱۸ تن گوشت گرم و ارسال به مناطق زلزله‌زده خوزستان و هرمزگان در گلزار شهدای کرمان برگزار شد.
ارسال 18 تن گوشت به مناطق زلزله‌زده از گلزار شهدای کرمان
به گزارش راه آرمان، به همت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کرمان و همزمان با ایام ماه ربیع‌الثانی پویش نذر قربانی توزیع نمادین ۱۸ تن گوشت گرم و ارسال به مناطق زلزله‌زده خوزستان و هرمزگان پیش از ظهر امروز در گلزار شهدای کرمان برگزار شد.
علی حسین پور معاون مؤسسه خیریه حضرت خدیجه سلام الله علیها قم، در حاشیه ارسال ۱۸ تن گوشت قربانی به مناطق زلزله زده استان های خوزستان و هرمزگان گفت: این اقدام با تأسی به جمله خود حاج قاسم در سیل خوزستان(بهار ۹۸) است که گفتند امروز دفاع از حرم، کمک به این مردم است.

معاون مؤسسه خیریه حضرت خدیجه سلام الله علیها قم افزود: برنامه قربانی اول ماه قمری حدود دو سال و نیم است که به همت خیران برنامه تلویزیونی سمت خدا و این مؤسسه انجام و به همت بچه های مسجد در کانون‌های مساجد در سراسر کشور بین نیازمندان توزیع می‌شود.
 
وی افزود: در دو ماه اخیر در مناطق زلزله‌زده خوزستان و اندیکا حدود 5 تا 6 هزار خانوار آسب دیدند و در هرمزگان نیز در منطقه فین مردم دچار مشکل شدند که در برنامه‌ای مقرر شد این بخش از قربانی به این دو مکان زلزله‌زده هرمزگان و خوزستان اختصاص پیدا کند.
 
حسین‌پور علت حضور در گلزار شهدای کرمان و ارسال قربانی‌ها از این مکان را هم و غم سردار دل‌ها در کمک به نیازمندان دانست و اظهار کرد: بر همین اساس تصمیم گرفته شد از سردار اِذن بگیریم و از این مکان قربانی‌ها به مناطق مد نظر ارسال شود.
 
وی تصریح کرد: 18 تن گوشت گوسفند در این مرحله از قربانی به صورت بسته‌های یک و نیم و دو کیلویی بسته‌بندی شده که به مناطق اعزام می‌شود.
 
 معاون مؤسسه حضرت خدیجه سلام الله علیها با بیان اینکه این برنامه از سال 98 شروع شده است؛ افزود: تاکنون 600 هزار خانوار از این بسته‌ها برخوردار شدند که ارزش ریالی آن حدود 126 میلیارد تومان بوده است.
 
وی خاطرنشان کرد: هر ماه حدود 2 هزار و 500 تا 8 هزار رأس گوسفند قربانی به نیابت از خیرین و به نیت سلامتی امام زمان (عج) و سلامتی خانواده و نیت کمک به نیازمندان انجام می شود.



انتهای پیام/ط
 
  https://armanekerman.ir/vdceex8zfjh8w7i.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین