تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۵۸
۰
plusresetminus
گردهمایی مسئولین روابط عمومی زندانهای استان کرمان 
 به گزارش راه آرمان، گردهمایی روابط عمومی زندانهای استان کرمان ، با حضور  مسئولین روابط عمومی های زندانهای سراسر استان و اساتید خبر عکاسی و تدوین در سالن شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اداره کل برگزار گردید .  
 
 محمد حجت علویان مسئول روابط عمومی اداره کل در اولین  روز از این همایش اظهار داشت: روابط عمومی ها تلاش می کنند در امر اطلاع رسانی و برنامه هایی که سازمان در نظر دارد به جامعه آگاهی ببخشند. مطمئنا حوزه روابط عمومی حوزه ای است که می تواند در عرصه تعالی سازمان گام های بسیار موثری بردارد.
 
 وی با بیان اینکه روابط عمومی پلی میان مدیران دستگاه ها و افکار عمومی است، افزود: روابط عمومی ها در جامعه مباحث و برنامه های سازمان مربوطه را دنبال می کنند.
 
 وی تصریح کرد: روابط عمومی شهرستان ها مشکلات و مسائلی در این حوزه دارند که اطمینان دارم  با حمایت  حسینی مدیرکل زندانهای استان کرمان  و روسای زندانها با برنامه ریزی مطلوب مشکلات رفع خواهند شد . 
 
علویان افزود : در دنیای امروز که روابط عمومی از ارکان مدیریت استراتژیک محسوب می شود، هیچ سازمانی بدون داشتن روابط عمومی پویا و خلاق نمی تواند ارتباط مناسبی با بیرون سازمان داشته باشد، درواقع روابط عمومی می تواند نقش کلیدی در انعکاس بازخوردهای عملکرد سازمان از بیرون و تبیین و اطلاع رسانی دستاوردها و عملکرد سازمان به جامعه و همچنین پیگیری مطالبات عمومی، برقراری ارتباط موثر بین مدیریت و جامعه، انعکاس و تحلیل مطالبات برون سازمانی به مدیریت را ایفا نماید.
 
 وی اضافه کرد: انتظار داریم  با برگزاری دوره های تخصصی  ویژه روابط عمومی زندانها  در راستای ارتقاء سطح کیفی و پویاتر شدن روابط عمومی زندانها قدم برداریم و  بتوانیم با استفاده از تکنیک های نوین ارتباطی اقدامات موثر و مفیدی  که برای زندانیان  صورت می گیرد به اطلاع عموم مردم برسانیم . 
 در ادامه کارگاه عملی عکاسی با حضور حمید قنبری از اساتید  بنام استان و کارگاه آموزشی آشنایی با نرم افزار تدوین با حضور مهدی ملکی برگزار گردید و مسئولین روابط عمومی به صورت عملی با نحوه عکس گرفتن آشنا شدند.  
لازم به ذکر است این همایش دوشنبه و سه شنبه 15 و 16 آذرماه  به میزبانی اداره کل زندانهای استان در کرمان برگزار می  گردد.



انتهای پیام/ط https://armanekerman.ir/vdcfxmdyyw6d0ya.igiw.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین