تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۱۰
۰
plusresetminus
رییس کل دادگستری استان کرمان در سالروز ولادت امام رضا (ع) به سه نفر از مددجویان گروه سرود امام رضا(ع) زندان بم که تاکنون به مشهد سفر نکرده اند، سفر مشهد مقدس هدیه کرد.
هدیه معنوی رییس کل دادگستری استان کرمان به سه مددجوی زندان بم
به گزارش راه آرمان حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی در حاشیه بازدید از زندان بم برضرورت کاهش جمعیت کیفری زندان ها با استفاده از تسهیلات ارفاقی قوه قضاییه از جمله پابند الکترونیکی تاکید کرد و گفت: زندان ها باید ضمن تحقق رسالت اصلی خود در حوزه اصلاح و تربیت مددجویان به نحوی مورد استفاده قرار گیرند که تنها افرادی که آزادی و حضور آنها در جامعه آسایش عمومی را به مخاطره می اندازد، در این مکان نگهداری شوند.

وی استفاده به جا از مجازات حبس را زمینه ساز ارتقای اثرگذاری آن دانست و اظهار کرد: قوه قضاییه در سند تحول و تعالی قضایی به موضوع پیشگیری از وقوع جرم و ارتقای اثرگذاری مجازات حبس تاکید ویژه ای داشته است.

بازدید از زندان بم با حضور نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان، امام جمعه بم، رییس حوزه قضایی و دادستان بم و جمعی از مسئولان شهرستانی و استانی انجام شد و رئیس کل دادگستری استان در جریان این بازدید با مددجویان به صورت چهره به چهره گفت و گو و به درخواست های آنها رسیدگی کرد.

انتهای پیام/ https://armanekerman.ir/vdccomqss2bqip8.ala2.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما